ضرورت تشکیل اتاق اندیشه ورز در راستای تولید محتوای تربیتی برای دانش آموزان

رشت ( پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان مشاوره را نیاز جدی دانش آموزان در فضای مجازی دانست و گفت: شبکه های اجتماعی، محلی برای ارائه پاسخ های قانع کننده به نوجوانان و جوانان توسط مشاوران امین و دلسوز است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تشکیل اتاق اندیشه ورز در راستای تولید محتوای تربیتی برای دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان که با محوریت 《اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری》 و 《گرامیداشت هشتم اسفندماه هفته تربیت اسلامی و روز تاسیس نهاد امور تربیتی》 برگزار شد، اظهار کرد: امروز مشاوره نیاز جدی نوجوانان و جوانان در آموزش از طریق فضای مجازی است و یکی از موضوع هایی را که در دوره شیوع بیماری کرونا تجربه کردیم، کمبود برنامه های مشاوره برای جوانان و نوجوانان در مدارس و حوزه های علمیه است.

وی با تاکید براینکه مشاوران باید پاسخگوی قوی به شبهات دانش آموزان باشند، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن نوجوانان و جوانان را هدف گرفته است ضروری است برای جبران عقب ماندگی های فرهنگی در کشور تشکیل اتاق اندیشه ورز برای تولید محتوا و مشاوره تربیتی در آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این جلسه گفت: شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی فرآیند آموزش نشد و کلاس های درس در فضای مجازی برای دانش آموزان برگزار شده است.

محمد رحمتی، با تقدیر از فعالیت های شبانه روزی معلمان در شبکه شاد اظهار کرد: تمام تلاش ما براین است تا دانش آموزی از تحصیل محروم نشود و براین اساس انتظار داریم حوزه های علمیه در ایجاد بسترهای تولید محتوای تربیتی و پرورشی به آموزش و پرورش کمک کنند.

در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان گیلان، « احمد هدایت پناه » محقق و پژوهشگر در حوزه نماز، « سعید صحراگرد» حائز رتبه نخست جشنواره کشوری نوغلامان حسینی(ع) از فومن و « ‌جواد طالبی » حائز رتبه برتر در جشنواره کشوری نوغلامان حسینی(ع) از لنگرود با اهدای لوح تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار