پنج هزار دانش آموز کاشانی در برنامه های سازمان دانش آموزی شرکت کردند

اصفهان(پانا) _ رییس سازمان دانش آموزی کاشان گفت: پنج هزار نفر از دانش اموزان این شهرستان در برنامه های بزرگداشت دهه فجر شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پنج هزار دانش آموز کاشانی در برنامه های سازمان دانش آموزی شرکت کردند

علی مولایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و رییس سازمان دانش آموزی کاشان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همه ما وظفیه داریم ضمن پایبندی به آرمانهای امام خمینی (ره)، تلاش خود را برای شناساندن اهداف و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب بکار بگیریم.
وی افزود: سلسله همایش های یاوران انقلاب یکی از برنامه هایی بود که با حضور 3500 نفر از دانش آموزان برگزار شد که آثار و کلیپ های خود را در گروه پیشتازان شبکه شاد ارسال کردند و یک صد اثر برتر پس از داوری به مرحله استانی ارسال شد.
وی تصریح کرد: فرزندان روح الله، دومین برنامه ای بود که با هدف شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به صورت مجازی اجرا شد و 1500 نفر در این برنامه شرکت کردند که آثار برزیده این بخش نیز به سازمان دانش آموزی استان اصفهان ارسال شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت: جامعه فرهنگیان، در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع از کشور در برابر تجاوز حزب بعث عراق در صف مقدم بودند و امروز نیز در تلاش هستند تا پرچم جمهوری اسلامی بر فراز قله رفیع علم و عمل برافراشته بماند.
مولایی افزود: یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، تشکیل این سازمان با رسالت تربیت اجتماعی دانش آموزان با هدف پاسخ دادن به نیازهای آنان است.

خبرنگار: سید جلال جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار