افزایش 81 درصدی صدور پروانه بهره برداری در اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در ۱۱ ماه گذشته در زمینه صدور پروانه بهره برداری با 81 درصد افزایش ،رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 81 درصدی صدور پروانه بهره برداری در اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، اظهار کرد: میزان تولید باطری در استان اردبیل برای انواع خودرو در سال 98 به تعداد 200 هزار بوده که در سال ۹۹ این میزان دو برابر شد و با سرمایه گذاری و توسعه ای که صورت گرفته در سال آتی به ۸۰۰ هزار باطری افزایش می یابد.

او گفت: مشکلات واحد ریسندگی، تولیدی نخ بافندگی برای فرش ماشینی و دست بافت نیز مورد بررسی قرار گرفت و تسهیلات لازم و تامین ارز برای این واحد هماهنگی شده که در سال آتی ظرفیت تولید این واحد به ۳برابر افزایش می یابد.

استاندار اردبیل افزود: با تامین ارز مورد نیاز و رفع موانع موجود میزان اشتغال در این واحد از۶۰نفر به ۱۵۰ نفر افزایش می یابد و شاهد رونق و جهش مناسب در این واحد خواهیم بود.

بهنام جو تصریح کرد: حمایت از تولید و حرکت به سمت توسعه نشان از توسعه همه جانبه بخش صنعت در کشور است که در تبصره ۱۸ استان اردبیل رتبه اول را از آن خود کرده است.

او گفت: استان اردبیل در ۱۱ ماه گذشته در زمینه صدور پروانه بهره برداری۲۰۳ پروانه از طرف صنعت معدن و تجارت با 81 درصد افزایش رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

بهنام جو با بیان اینکه این موفقیت ها در سایه همکاری و همدلی همه مسوولان حادث شده است، افزود: به غیر از حوزه صنعت در حوزه های کشاورزی و گردشکری نیز گشایش بسیار خوبی صورت گرفته در صورتی که در حوزه گردشگری زیرساخت ها آماده شده تا در سال آینده با حضور گردشگران و برگشتن به وضعیت عادی کرونایی جهش خوبی در پذیرش مسافر اتفاق می افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار