مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان:

فرایند ارزشیابی از ارکان اصلی مدیریت است

زبرخان(پانا) - جلسه کمیته توسعه مدیریت با موضوع فرایند ارزشیابی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور مدیر، معاونین و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فرایند ارزشیابی از  ارکان اصلی مدیریت است

سید مجتبی تاراش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان ضمن تبریک فرارسیدن ماه با برکت رجب و ولادت با سعادت امام علی(ع) گفت: از نکات مهم مدیریت توجه به نقاط قوت و ضعف کارمندان است و مدیر مدبٌر باید به توانمندی های آنها اهمیت دهد و نقاط ضعف کارمندان را مورد عنایت و توجه قرا دهد، تا بتواند نسبت به رفع نواقص، ضعف ها و کمبود ها اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: کارمندان به منظور سنجش میزان تحقق اهداف سازمانی و افزایش کارآیی عملکرد آنان در دوره های مشخص به صورت منظم و براساس شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزشیابی قرار خواهند گرفت که نتیجه حاصل از این ارزشیابی در ارتقاء کارآیی و بهره وری، افزایش کیفیت خدمات رسانی و سایر موارد لحاظ خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مدیر، شورای معاونین و دیگر همکاران اداری تشکیل شد، مراتب مختلف فرایند ارزشیابی در بخش های آموزشی و اداری و همچنین بررسی نواقص ارزشیابی سال تحصیلی گذشته از سوی بزرگی کارشناس امور اداری، تبیین شد.

وی افزود: فرایند ارزشیابی کارکنان چه در قسمت اداری و آموزشی در سامانه سجفا صورت می‌گیرد.

جعفر بزرگی خاطرنشان کرد: فرایند ارزشیابی آغازین سال تحصیلی جدید در قطب شهید شوشتری از تاریخ ۲ اسفند تا ۵ اسفند برابر بخشنامه ارسال به مدارس، انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار