رئیس قوه قضاییه در دیدار با نخبگان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

سازمان اداری کشور باید کارآمدتر شود

آیت الله رئیسی: نخبگان کهگیلویه وبویراحمد در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند

یاسوج (پانا) -رئیس قوه قضاییه صبح امروز در دیدار با نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد با افزایش کارآمدی سازمان اداری کشور مردم امیدوار می شوند و دشمن دچار یاس می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان اداری کشور  باید کارآمدتر شود

آیت الله رئیسی در این دیدار با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب به اجرای عدالت تاکید شده است، گفت: پرچم امام راحل در ابتدا عدالت گری بوده است. هر شخص به نام حاکمیت در نظام اسلامی خدمت می کند باید با تلاش خود سعی در تحقق عدالت داشته باشد و درصدد دور کردن مفاسد و تبعیض ها باشد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رفع تبعیض ها سبب امیدواری و مشارکت مردم، می شود، گفت: اعلام حرکت مومنانه توسط رهبر انقلاب سبب ترویج روحیه همدلی و مواسات شد.
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با توصیه به مسئولان جهت حل مشکلات و رفع موانع تولید، به دنبال امیدآفرینی در کشور باشند، گفت: در عرصه عدالت ناامید و خسته نخواهیم شد. باید در استان روحیه بسیجی و با ۲ هزار شهید خدمت و تلاش داشت.

وی گفت: این ظرفیتی که در استان وجود دارد به برکت علما و نخبگان و نتیجه در کارنامه قریب به ۲ هزار شهید است که این نشان از خودسازی و ظرفیتی است که خداوند به جوان‌های استان داده است. این ظرفیت در پرتوی دین و جوانان دینی ایجاد شده است.
رئیس دستگاه قضا بیان کرد: همه این سرمایه‌های عظیم مادی و نیروی متراکم جوان نخبه که آماده کار و فعالیت و تولید و تلاش است، برای مسئولان مسئولیت آفرین است. هر چه از خصوصیات این استان تعریف کنیم همه مسئولیت ایجاد می کند. آنچه می تواند گره از مشکل استان باز کند اشتغال است و آن هم یک تلاش و مدیریت جهادی می‌خواهد که می‌تواند گره گشا باشد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نخبگان مسئولیت مضاعفی دارند، عنوان کرد: در جایی که آب و خاک مساعد دارد صحبت از بیکاری، درست ندیدن نعمت‌های خدا است.

وی گفت: باید کاری کرد که شاهد کاهش ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی باشیم که تبدیل به جرم و دادگاه و مسائل کیفی نشود. نخبگان این استان در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند و باید تلاش کنند آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار