بخش رادیولوژی و سونو گرافی کلینیک فرهنگیان نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا) - با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، بخش رادیولوژی و سونوگرافی کلینیک فرهنگیان نیشابور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بخش رادیولوژی و سونو گرافی کلینیک فرهنگیان نیشابور افتتاح شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از راه اندازی این پروژه مهم و ضروری، افتتاح بخش رادیولوژی و سونوگرافی کلینیک فرهنگیان نیشابور را مژده ای به همشهریان عزیز و به ویژه جامعه فرهنگیان شهرستان نیشابور و قطب شهید شوشتری دانست و گفت: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت کارآمد، پس از سال ها انتظار، با افتتاح و راه اندازی این قسمت، امروز شاهد تکمیل تمامی بخش‌های کلینیک فرهنگیان نیشابور هستیم.

علیرضا کلیدری افزود: این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، تنی چند از مسئولان مرتبط با حوزه ذیحسابی و رفاهی اداره کل و شورای معاونان آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد که گامی بزرگ و موثر در جهت خدمت رسانی به همشهریان و فرهنگیان شهر بزرگ و پایدار نیشابور به شمار می رود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش نیشابور نیز در توضیحات تکمیلی خاطرنشان کرد: بخش رادیولوژی و سونوگرافی کلینیک فرهنگیان به بهترین امکانات مورد نیاز تجهیز شده است.

محمدولی ایروانی ادامه داد: سروش استیلایی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و دارای بورد تخصصی به عنوان متخصص این حوزه با کلینیک فرهنگیان همکاری می کند که نامبرده به عنوان یکی از مفاخر و نوابغ حوزه رادیولوژی و سونوگرافی از یک خانواده فرهنگی به این درجه نائل شده و به تازگی به شهرستان نیشابور منتقل و در خدمت مردم پرمهر نیشابور است.

وی اظهار کرد: دستگاه سونوگرافی این بخش جزء به روز ترین دستگاه های روز دنیا است و تمامی سونوگرافی های پیشرفته توسط این دستگاه قابل انجام است.

با افتتاح این بخش، تمامی قسمت های کلینیک فرهنگیان نیشابور در حوزه های آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کاردرمانی، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی تجهیز و بخش‌های پزشکی و پیراپزشکی، طب سنتی، اعصاب و روان، تغذیه و رژیم درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی فعال و از پزشکان و متخصصان حاذق بهره می‌برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار