نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آذربایجان مظهر غیرت ایرانی است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز گفت از نگاه رهبر معظم انقلاب آذربایجان مظهر غیرت ایرانی؛ اسلامی و الگوی دفاع از شخصیت ایرانیان است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان مظهر غیرت ایرانی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در جمع یگان‌های ویژه نیروی انتظامی استان اظهار کرد: حضور هوشمندانه مردم تبریز در برابر فرقه‌های تجزیه طلب، بزرگداشت اربعین شهدا به مدیریت آیت‌الله قاضی طباطبایی، حضور به موقع و پیشگیرانه و بصیرانه در فتنه‌های اول انقلاب، حضور پیشتازانه در ۸ دی سال ۸۸ برای دفاع از مقدسات دینی، ایستادگی در برابر آشوب‌های ۹۶ و حضور مؤثر در خنثی‌سازی آشوب‌های بنزینی سال گذشته گواه این بصیرت است.

وی با اشاره به حضور بصیرانه، انقلابی و شجاعانه مردم و جوانان آذربایجانی در تمامی صحنه‌ها گفت: در کنار ریزش‌ها، رویش‌های انقلاب در حضور عاشقانه و داوطلبانه مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت اسلامی سوریه و عراق متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از هر طیف و سلیقه‌ای همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: ملاک دینداری و انقلابی گری جوانان؛ تیپ و نوع پوشش آنان نیست، جوانان ما از نسل همان مردمانی هستند که جنگ تحمیلی را مدیریت و بعد از آن با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عمران و آبادانی و توسعه کشور را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت گفت: این نیرو در معرض نگاه و قضاوت عمومی است، سربازان سرافرازی که مقتدرانه و با هوشیاری کامل در خدمت مردم و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: نیروهای یگان ویژه جان برکف و با روحیه انقلابی و عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزش‌ها تلاش‌های شبانه روزی دارند و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار