بررسی کلیات لایحه اصلاحی بودجه فردا در صحن علنی مجلس

نگاهداری: در صبح روز آینده مجلس ابتدا نشست غیرعلنی مجلس با دولت برگزاری و سپس در صحن علنی درباره تصویب لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ رای‌گیری می‌شود

تهران (پانا) - رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد لایحه اصلاحی بودجه سال آینده به مجلس تقدیم شده و در دستور کار صحن علنی فردا سه‌شنبه 28 بهمن قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی کلیات لایحه اصلاحی بودجه فردا در صحن علنی مجلس

به گزارش روابط عمومی مجلس، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست شورای هماهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه شب گذشته دولت اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارسال کرد، نشست صبحگاه شورای هماهنگی مجلس به نحوه رسیدگی این اصلاحیه اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد براساس تبصره 3 ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه ارسالی دولت به عنوان اصلاحیه مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: صبح فردا کلیات اصلاحیه لایحه بودجه در صحن علنی به رأی گذاشته شده و در صورت تصویب به منظور بررسی موارد اصلاح شده به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود.

نگاهداری با تاکید بر اینکه درخصوص محتوای اصلاحیه لایحه بودجه در نشست امروز مباحثی مطرح شد، عنوان کرد: مجلس تاکید دارد که به صلاح نیست کشور در مقطعی از زمان بدون بودجه باقی بماند و رویکرد مجلس بر این است که اصلاحات لازم اعمال و در زمان کوتاهی بررسی شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد در نشست صبح روز آینده مجلس در مقطعی با حضور نماینده دولت درخصوص لایحه اصلاحی بودجه به صورت غیرعلنی مباحثی مطرح شود تا با حداکثر تعامل وارد بررسی کلیات بودجه شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار