اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان همدان اعلام کرد:

آماده سازی دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان

همدان (پانا) - بنابر اعلام اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان همدان دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان در حال تدوین و آماده سازی است و طی بخشنامه ای رسمی در آینده ابلاغ خواهد شد .

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان

هاشمی، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با پانا عنوان کرد، دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان در حال تدوین و آماده سازی است.
وی در این خصوص افزود، این دستورالعمل طی بخشنامه ای رسمی در آینده ابلاغ خواهد شد لذا، هرنوع گمانه زنی یا خبرپراکنی در ارتباط با برگزاری آزمون سمپاد، صرفا دارای مصرف تبلیغاتی برای برخی مدارس، آموزشگاههای خاص آموزشی می باشد که موجب ابهام و سوال برای والدین پیگیر را فراهم نموده است که نیازمند ورود قاطع مدیران مدارس با اطلاع رسانی به موقع و از منابع موثق در این موضوع می باشد.
هاشمی در خصوص منابع دریافت اخبار استعدادهای درخشان گفت: والدین و دانش آموزان باید اخبار مربوط به سمپاد را فقط از طریق بخشنامه های رسمی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری نموده و به اخبار منتشر شده در فضای مجازی، سایت ها و کانال های هدایت شده توجهی نداشته باشند.

وی ادامه داد، دستورالعمل آزمون ورودی پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم از نیمه ی دوم اسفند ماه به بعد ارسال خواهد گردید و حتما اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی در اختیار مدیران مدارس و اولیا محترم قرار خواهد گرفت.
هاشمی خاطرنشان کرد، تلاش بر انتقال فرآیند ثبت نام به فروردین سال ۱۴۰۰ است و از والدین و دانش آموزان خواست تا نظارت کامل بر اخبار و رویدادهای مرتبط با موضوع پذیرش مدارس سمپاد داشته باشند و مراقب ورود جریانهای خاص و حتی مراکزی که تحت عنوان مشاوره ازمون سمپاد که عمدتا با استفاده از پیش شماره تلفن ۹۰۹۹ موجبات تحمیل هزینه های گزاف پول تلفن ثابت به خانواده ها می شوند را با حساسیت اطلاع رسانی و کنترل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار