افرادی که تربیت درونی شده اند خود کنترلی دارند وکمتر مرتکب خطا می شوند

تهران(پانا)- امورتربیتی شجره طیبه ای است که درتاریخ 8 اسفند1359به همت والای شهیدان رجایی و باهنر وبا هدف حراست از مرزهای اعتقادی، حفظ دستاوردهای نظام،بیین ارزش های اسلامی انقلابی حفظ مدارس ازآفات فرهنگی وسیاسی، شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی در گستره آموزش و پرورش شکل گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
افرادی که تربیت درونی شده اند خود کنترلی دارند وکمتر مرتکب خطا می شوند

جلسه کمیته هماهنگی گرامیداشت 8 اسفند سالروز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، با حضور طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضای شورای تربیتی در محل دارالقرآن نور برگزار شد.
در این جلسه پورمحمود، ضمن تبریک ماه رجب و مناسبتهای این ماه مبارک و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خصوص ارزش کارهای تربیتی به این مهم اشاره کردند که کار تربیت در نظام آموزش و پرورش ما سخت و پیچیده خود را نشان می دهد که در اصل اینطور نیست.
وی در ادامه افزود: تربیت را بار آوردن، عادت دادن به کار نیک، سرعت بخشیدن به رشد، شکل دادن به انسانها، شکوفا کردن استعدادها، الگو دادن و برخوردار ساختن آدمها و نصیحت کردن و نقش پذیرکردن آنها نیست چرا که اینها جنبه های بیرونی تربیت است، بلکه هدف از تربیت صحیح تغییر در ذات و درون انسان ها است.
ایشان خطاب به اعضای شورای تربیتی افزودند: افرادی که تربیت درونی شده اند خود کنترلی دارند و کمتر مرتکب خطا می شوند و این تربیت درونی اصل تربیت است که اگر می خواهیم نسلی خداجو و با ایمان داشته باشیم باید از درون این تربیت انجام گیرد و با توجه به طبیعت و سرشت آدمها این مهم صورت گیرد و اگر می خواهیم سریع تر به اهداف تربیتی مان برسیم باید آهسته حرکت کنیم.
در این جلسه برنامه ریزی های لازم جهت هر چه بهتر برگزار شدن این روز بزرگ انجام شد و هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار