تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهار راه گلوبندک

تهران (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهار راه گلوبندک، از شهرداری تهران خواست با افزایش تعداد شیفت ‎های کاری، نسبت به تسریع در اجرا و تکمیل پروژه جهت حفظ حقوق عامه و کاهش بار ترافیک اطراف بازار بزرگ تهران اقدام کند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهار راه گلوبندک

بر اساس گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، القاصی در بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهار راه گلوبندک، در گفت ‎و‎ گو با خبرنگاران، ضمن تأکید بر اهمیت موقعیت بازار تهران به عنوان هسته مرکزی شهر اظهار داشت: مجموعه بازار، پر ترافیک‎ ترین نقطه شهر است و لذا باید سطح دسترسی ‎ها به مترو و بازار به نحوی تدارک دیده شود که هم کمترین ترافیک را ایجاد کند و هم سریعترین زمان ممکن برای جابجایی مسافران و عابران فراهم شود.

دادستان تهران دلیل بازدید خود از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک را ، رسیدگی به مطالبه مردم در زمینه رفع مزاحمت ترافیکی در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت : این پروژه از سال ۱۳۹۴ تاکنون در دست اقدام است و به گفته مسئولان شهرداری ظرف ۸-۷ ماه اخیر با توجه به سپردن کار به پیمانکار جدید، سرعت بالایی گرفته است و پیشنهاد من این است که با افزایش یک یا دو شیفت کاری و تسریع در اجرای پروژه، زمینه رضایتمندی مردم فراهم گردد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: فرایند احداث پروژه بنا شده در حال حاضر برای مردم مزاحمت ایجاد می کند و موجب اعتراض و نارضایتی است و انتظار ما از شهرداری این است که با تلاش و وقت‎ گذاری بیشتر و افزودن شیفت ‎های کاری، سرعت بیشتری به کار بدهند.

در این برنامه معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه نسبت به اتمام مراحل کار تا پایان تابستان سال آینده ابراز امیدواری کرد.

صبوری دیلمی با بیان این که در حال حاضر قسمت غربی پروژه به پایان رسیده، اظهار داشت: دلیل اجرای طرح، این بود که ورودی ‎های متروی تهران در ایستگاه ۱۵ خرداد، کفاف جمعیت را نمی داد و فقدان آسانسور و پله برقی در ایستگاه مترو دسترسی افراد دارای معلولیت ،جانبازان و مادرانی که فرزندان خود را با کالسکه می آوردند، را به مترو غیرممکن کرده بود.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح احداث دو ورودی جدید با چهار پله‎ برقی و ۸ دستگاه آسانسور پیش بینی شده که امروز قسمت غربی به پایان رسیده و ظرف چند روز آینده به بهره ‎برداری می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران را در برنامه بازدید ظهر امروز شنبه ۲۵ بهمن از پروژه احداث زیرگذر چهار راه گلوبندک تهران، رحمانیان معاون اول دادستان تهران، صاحبی پسندیده معاون دادستان در امور پرونده ‎های خاص، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و صبوری دیلمی معاون فنی و مهندسی شهرداری همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار