معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد :

جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

تهران(پانا)-معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال 1399آموزش و پرورش استان تهران را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران یوسف بهارلو معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان تهران گفت: معرفی شدگان چند برابر ظرفیت می‌توانند با درج کد ملی خود در بخش استخدام پیمانی پایگاه اینترنتی به آدرس www.teo.medu.ir/fa از زمان و مکان دقیق تشکیل پرونده خود مطلع شوند. داوطلبان طبق برنامه اعلام شده از ۱۸ بهمن ماه با حضور در مدرسه عاشورا در ناحیه 2 شهر ری پرونده اولیه را تشکیل داده و برای معاینات پزشکی به مرکز درمانی فرهنگیان درشهر ری معرفی خواهند شد.

بهارلو علت انتخاب درمانگاه فرهنگیان را فاصله‌ی جغرافیایی کوتاه این درمانگاه تا محل تشکیل پرونده جهت رفاه حال پذیرفته‌شدگان اعلام کرد و گفت: داوطلبان پس از انجام معاینات اولیه برای مصاحبه به مراکز دانشگاهی پردیس تعیین شده اعزام خواهندشد و از20 بهمن تا 6 اسفندماه مصاحبه تخصصی انجام خواهد گرفت.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت اظهار کرد: سوالات این مصاحبه پیرامون میزان توانمندی در رشته تخصصی، فن‌بیان و میزان توانایی و آشنایی با کلاس‌داری وحرفه معلمی و میزان علاقمندی به این حرفه و موضوعاتی از این قبیل خواهد بود .

بهارلو افزود: برگزیدگان پس از فرایند مصاحبه تخصصی جهت مصاحبه عمومی و گزینش معرفی خواهند شد و نتایج نهایی نیز شامل یک سوم شرکت‌کنندگان تا پایان اسفند ماه جاری از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.، همچنین پذیرفته‌شدگان نهایی پس از حضور در دوره‌های آموزش بدو خدمت در آموزش و پرورش مشغول به خدمت خواهندشد .

او با تاکید بر عدم حضور بی‌مورد داوطلبان به خاطر بیماری کرونادر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تمامی اطلاعات لازم برای داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان تهران به آدرس www.teo.medu.ir/fa در دسترس مخاطبان قرار گرفته است .

بهارلو در پایان اظهار امیدواری کرد همکارانی که از این مراحل عبور نموده و جذب آموزش و پرورش می شوند معلمان خوبی برای نسل آینده کشور باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار