برگزاری مرحله اول طرح مسابقات ملی مناظره در شهرری

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اجرای مرحله اول طرح مسابقات ملی مناظره دانش‌آموزان بین آموزش پرورش یک شهرری و دو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله اول طرح مسابقات ملی مناظره در شهرری

افسانه شهبازی، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهار کرد: این مناظره با هدف ارتقای مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به ویژه تفکر نقادانه و توسعه فرهنگ گفت و گو در محیط‌های آموزشی برگزار شد.

او ادامه داد: ارتقای مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به خصوص توسعه فرهنگ گفتگو، مهارت تفکر نقادانه در جوانان، تقویت مهارت سخنوری، ایجاد مباحثه مستدل و منطقی و همچنین گسترش نشاط علمی در محیط‌های آموزشی؛ مسابقات‌ملی مناظره دانش‌آموزی توسط سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی طراحی شد که اجرای این مناظرات به دبیرخانه دائمی مسابقات در معاونت فعالیت‌های دانش‌آموزی مستقر واحد سازمان دانش‌آموزی ادارات آموزش و پرورش واگذار شده است.

شهبازی افزود: مناظره بین گروه مخالف از آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و گروه موافق با نام و گرامی داشت شهید آوینی از ری یک با موضوع مناظره اولویت استفاده از تلفن همراه در مدارس بر آموزش حضوری در شرایط عادی انتخاب شده ‌است که هر تیم، شامل 4 دانش‌آموز و یک سرپرست مربی تشکیلات است.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه‌یک ری عنوان کرد: تیم‌های دانش‌آموزی در موضوعاتی مانند، استفاده دانش‌آموزان از تلفن همراه در مدارس استفاده مفید از آن و آگاهی دادن خطر‌های مجازی، تولید محتوای سالم جهت چگونگی استفاده صحیح برنامه‌ها، اعمال محدودیت در شبکه‌های اجتماعی به عنوان مخالف و موافق به مناظره پرداختند و تیم برتر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار