همراهان مهربان تر از مادر در انتظار پاداش

گلستان(پانا)-همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)، 55 هزار نیروی حق التدریسی خرید خدماتی و غیره، ساماندهی می شوند و 33 هزار نیروی دیگر در صف ساماندهی هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
همراهان مهربان تر از مادر در انتظار پاداش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق معلمان خرید خدمتی در سال ۱۴۰۰ افزایش می یابد و عیدی فرهنگیان در بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

الهیار بیان کرد: پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۹۸ کامل پرداخت شده است. همچنین طرح رتبه بندی جدید معلمان از فروردین ۱۴۰۰ آغاز و بر اساس این طرح شاخص‌های آموزش کیفی معلمان به خوبی ارزیابی خواهد شد. در تلاش هستیم تا پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۹۹ را نیز اوایل سال آینده پرداخت کنیم.

معاونت وزیر آموزش و پرورش از آغاز روند استخدام ۲۵ هزار معلم غیر رسمی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی نوید داد و گفت: 88 هزار معلم غیررسمی مشمول استخدام تا پایان سال ۱۴۰۰ استخدام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، وی خبر کم شدن حقوق معلمان حق التدریسی با وجود تعطیلی مدارس و مجازی شدن آموزش را رد کرد و گفت: حقوق کامل ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین، اردبیهشت و خرداد ۹۹ فرهنگیان به حساب آن‌ها واریز شده است، اما برای اطمینان خاطر فرهنگیان دستور داده ام تا ساعات کاری و فهرست‌های حقوق معلمان حق التدریس در همه استان‌ها را بازبینی کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار