مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در مراسم تجلیل از بانوان اداری:

امروز شاهد ایفای نقش بانوان ایرانی در مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل هستیم

شهرری(پانا)- همزمان با دهه مبارک فجر و ولادت حضرت‌زهرا‌(س) به منظور گرامیداشت مقام زن، از بانوان اداری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، تقدیر و تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز شاهد ایفای نقش بانوان ایرانی در مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل هستیم

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در مراسم تجلیل از بانوان اداری، ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت میلاد حضر‌ت فاطمه‌(س) و مصادف شدن آن با ایام دهه فجر گفت: رویکرد جمهوری اسلامی به شأن و جایگاه بانوان در عرصه‌های اجتماعی رویکردی متفاوت و تحولی است.
او افزود: در تاریخ انسان‌ها افراد معدودی به عنوان الگو به جامعه بشریت معرفی می‌شوند که یکی از این الگوها حضرت فاطمه‌زهرا(س) است که الگویی ناب برای تمام تاریخ است. ایشان از تمام ابعاد سیاسی، اخلاقی و مذهبی قابلیت الگوبرداری و یگانه بودن را دارد و تربیت فرزندانی شایسته امامت در تاریخ شیعیان را به اتمام رساند که افتخار ما این در زیر سایه پرچم این خاندان از محبان این خانواده هستیم.
نوروزیان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه زنان متناسب با احکام‌الهی و قرآن ترسیم شد و نقش زنان در جامعه مورد توجه قرار گرفت. امروز شاهد ایفای نقش جدی بانوان ایرانی در بسیاری از مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل هستیم؛ ضمن اینکه وظیفه خطیر مادری و تربیت فرزندان شایسته را نیز به خوبی به انجام می‌رسانند.
نوروزیان در ادامه ملاک برتری زن و مرد را از دیدگاه قرآن کریم، عمل‌صالح دانست و نقش زن و مرد را در جامعه، خاص خود بیان کرد و نگاه اجتماع را به این جایگاه نگاه منصفانه‌مداری خواند و افزود: خوشبختانه ما در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، دارای همکاران توانمند، ارزشمند و دلسوز در تمام امور‌اداری هستیم و شاهد انجام دقیق، منظم و نتیجه‌بخش امور توسط بانوان همکار اداری خود هستیم و این جلسه را بهانه‌ای جهت تقدیر و پاسداشت زحمات بانوان همکار خود می‌دانم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار