مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:

پوشش دور دوم سفرهای تابستانی در فارس با 100 اکیپ راهداری

خبرگزاری پانا: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: 100 اکیپ راهداری در استان فارس، دور دوم سفرهای تابستانه در جاده ها را تحت پوشش قرار داده اند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عزیزالله روشن در تشریح این خبر، اظهار داشت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان، از 18 مرداد تا دوم مهر ماه، قریب به 100 اکیپ راهداری در جاد های استان فارس به ارائه خدمات به مسافران می پردازند.


وی خاطرنشان کرد: به لحاظ تامین ایمنی بیشتر در محور های استان فارس برای دور دوم سفرهای تابستانی امسال اقداماتی قبل از این دوره شامل تعمیرات رویه های آسفالت محورها، درزگیری آسفالت راه ها، روشنایی ها، گاردریل ها، تابلوها و احیای خط کشی ها انجام شد و با آمادگی کامل به استقبال شروع سفرهای تابستانی رفته ایم.


روشن اذعان داشت: راهداران استان با اکیپ های آماده بصورت شبانه روزی در 68 راهدارخانه ثابت و موقت مستقر شده اند و در طول محورهای استان با الویت محورهای پر تردد برای خدمت رسانی حضور دارند و همچنین گشت های راهداری مجهز به GPS در محورهای مواصلاتی در حال گشت زنی هستند.


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: قبل از شروع سفرهای تابستانی پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دستگاه های خدمات رسان (هلال احمر، اورژانس، پلیس راه شمال و جنوب استان فارس، اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان، راه و شهرسازی لارستان) برگزار و متعاقب آن نیز شورای ترافیک به ریاست استاندار تشکیل و در خصوص دور دوم سفرها و تعاملات بیشتر بین دستگاه های خدمات رسان بحث و بررسی شد.


روشن در پایان گفت: مسافران محترم برای اطلاع از وضعیت راه های استان فارس می توانند با سامانه 141 (مرکز اطلاعات مدیریت راه ها) و یا شماره تلفن 2316989-0711 به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار