مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس مشکل فنی ندارد اما بعد از فینال لیگ قهرمانان شاداب نیست

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در تیم یحیی گل محمدی مشکل فنی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید دفاع خود را ترمیم کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس مشکل فنی ندارد اما بعد از فینال لیگ قهرمانان شاداب نیست

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد فنی پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: « پرسپولیس نسبت به یک ماه گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده است، هر چند که هنوز معتقدم بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند، اما این تیم بعد از لیگ قهرمانان آسیا دچار افت شد و در مسابقات لیگ نتوانست آن‌طور که شایسته است بازی کند و انتظارات هواداران را برآورده سازد، با این حال فکر می‌کنم رفته‌رفته شرایط بهتر شده است. »

پیشکسوت تیم فوتبال ادامه داد: « تیم پرسپولیس در هفته آخر لیگ خوب بازی کرد،البته معتقدم پرسپولیسی‌ها از نظر روحی شرایط خوبی ندارند، این تیم مشکل فنی ندارد اما زمانی که بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی به میدان می‌روند نمی‌توانند از پس کار بربیایند و دچار استرس می‌شوند وگرنه به لحاظ فنی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی بسیار خوب درخشید،البته تیم ماشین‌سازی هم توان بالایی از خود نشان داد و انگیزه‌های آنها برای بردن پرسپولیس زیاد بود. در این هفته‌ها هم کار برای پرسپولیس سخت است چرا که حریفانش بسیار با انگیزه هستند. »

مدافع سابق پرسپولیس درباره وضعیت خط دفاعی پرسپولیس گفت: « متأسفانه پرسپولیسی‌ها در خط دفاعی دارای اشتباه هستند، البته بازگشت سید جلال حسینی کمک بسیار زیادی به تیم کرده است اما من فکر می‌کنم وقتی کمال کامیابی‌نیا که هافبک دفاعی است در پست غیر تخصصی‌اش بازی می‌کند باید ذهن‌خوانی داشته باشد. او باید تا یک ماه دیگر برای پرسپولیس در قلب دفاع بازی کند. همچنین در محوطه هجده قدم باید خطاهایی که در میانه میدان انجام می‌دهد را کنار بگذارد. »

وی ادامه داد: « در مجموع به نظرم پرسپولیس شادابی همیشگی را ندارد، بازیکنان خسته هستند و تمرکز کمی دارند، این تیم به لحاظ بدنی مشکل دارد وگرنه از نظر فنی تیم قابل قبولی است، پرسپولیسی‌ها از دقیقه ۶۰ دیگر نمی‌دوند و این نشان از ضعف بدنسازی دارد. »

فنونی‌زاده همچنین به دیدار حساس روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل تراکتور اشاره کرد و گفت: « این بازی برای هر دو تیم حساس و مهم است، پرسپولیس در بازی قبلی خود پیروز میدان شده اما تراکتور در بازی قبل خود شکست خورده است،طبیعی است که هر دو تیم خیلی باانگیزه ظاهر شوند، تراکتوری‌ها به دنبال جبران شکست هستند و پرسپولیس هم به دنبال ادامه پیروزی‌هاست،بنابراین بازی حساسیت بسیار بالایی دارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار