درخشش قاری فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران در جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از درخشش قاری فرهنگی و دانش آموزی استان درجشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش قاری فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران در جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: استان عزیز ما به داشتن فرهنگیان و فرزندان فکور و افتخار آفرین و قرآنی که در دامن پر مهر خویش پرورانده مفتخر بوده است و این بار در جشنواره تلاوت‌ها ی مجلسی کشور مجتبی قدبیگی با کسب رتبه اول و دانش‌آموز امید رضا پرنلو به عنوان پدیده این دوره از رقابت ها معرفی شدند.

او با اشاره به نقش بسزای خانواده‌ها در انس بیشتر فرزندان به قرآن بیان کرد: قرآن با فطرت بشریت آمیخته است لذا انسان هر قدر مقامش در حفظ و قرائت قرآن بالا برود به همان اندازه تواضعش نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و مذهبی بیشتر می‌شود.

شایان ذکر است این جشنواره در رشته ترتیل و با حضور بیش از 1200 نفر از قاریان برتر برگزار شد که در نهایت 15 نفر به مرحله فینال راه یافتند ، همچنین جناب آقای قدبیگی موفق به دریافت مجوز ضبط ترتیل کل قرآن کریم در سال 1400 و آقای پرنلو با ضبط 2 جزء از قرآن کریم در آلبوم ترتیل کل قرآن کریم جز قاریان مرتل برتر کشور معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار