فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی جدید به نیروهای مسلح بود

تهران (پانا)- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی، هویت بخشی جدید به نیروهای مسلح بود، گفت به عنوان نیروی نظامی همیشه آماده مقابله با دشمنان هستیم.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی جدید به نیروهای مسلح بود

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف برای کشور به همراه داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه دفاعی، مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی را هویت‌بخشی جدید به نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیروهایی الهی و در خط اهداف اسلام و انقلاب اسلامی هستند، در حالیکه این نیروها، قبل ازانقلاب نیرویی تشریفاتی منتسب به یک نظام طاغوتی بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف رزمایش‌های برگزار شده توسط نیروهای مسلح به ویژه ارتش، با تقسیم اهداف این رزمایش‌ها به درون سازمانی و برون سازمانی، افزود: رزمایش‌ها، تمرین هر آنچه آموخته‌ایم بوده، از طرف دیگر ابراز و بیان قدرت است.

وی آزمایش محصولات دفاعی و تاکتیک‌های رزم را از اقدامات و اهداف مهم در جریان برگزاری رزمایش‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: ما در رزمایش‌ها، توان رزمی خود را به دیگران نشان می‌دهیم، ما به عنوان یک نیروی نظامی کاری به مسائل سیاسی و اتفاقاتی که افتاده نداریم، ما برنامه‌ای سالانه برای برگزاری رزمایش‌ها داریم و هر آنچه در مراکز آموزشی آموزش داده‌ایم را در میدان رزمایش بر اساس تهدیدات موجود تمرین می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: به عنوان نیروی نظامی همیشه آمادگی مقابله با دشمنان و هر کسی که نیت بد و سوئی به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار