توزیع ۵۰ بسته حمایتی به نیازمندان، در روز ولادت حضرت زهرا (س)

تهران (پانا) - به مناسبت دهه فجر فاطمی، گروه جهادگر مسجد امام حسن مجتبی منطقه 14 با کمک خیرین مسجد، ۵۰ بسته ارزاق تهیه شده و در روز ولادت حضرت زهرا (س)، در اختیار خانواده های بی سرپرست قرار  می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۰ بسته حمایتی به نیازمندان، در روز ولادت حضرت زهرا (س)

عاطفه ذوالفقاری؛ مسئول بسیج مسجد امام حسن مجتبی در گفت و گو با پانا گفت: دستگیری مومنان خدا در این مناسبت فرخنده یک فریضه واجب است. برای همین، به عمل آمدیم که با کمک های بالقوه جوانان انقلابی و بسیجی حضرت سید الکریم، کمک های مومنانه را آغاز کنیم.
وی گفت: با مدد حضرت فاطمه زهرا(س) ۵۰ بسته از ارزاق خوراکی را تهیه کردیم و در سالروز ولادت آنها این ۵۰ بسته را به خانواده های بی بضاعت اهدا خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به کرونا هراسی، با رعایت پروتکل های بهداشتی، این بسته ها به دست خانواده های مورد نظر خواهد رسید. اسامی این بزرگواران توسط گروه خادمین مسجد امام حسن مجتبی جمع آوری شده و در اختیار مسئولان ذیربط قرار گرفته است.
ذوالفقاری در آخر به این نکته اشاره کرد که کار گروهی از جمله موفقیت در این امر مهم خواهد بود و با کمک مشتاقان اهل بیت، خواهیم توانست دلی از دل های نیازمندان را شاد گردانیم. امید است که کمک های مومنانه با جدیت بیشتری دنبال شود.

*عطیه چوپانی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار