معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی قرچک:

برگزاری جلسه کارگروه هفتمین جشنواره تفکر و سبک زندگی شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک از پایان مهلت جمع‌آوری آثار هفتمین جشنواره تفکر و سبک زندگی تا تاریخ دهم بهمن‌ماه و بررسی، انتخاب بهترین‌ها جهت ارسال به استان خبر‌داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه هفتمین جشنواره تفکر و سبک زندگی شهرستان قرچک

مهدی دهقانی با تاکید بر اهمیت این طرح برنامه‌های تبیین‌شده‌ جلسه را به این شکل تصریح کرد: تعیین داوران باتجربه و دارای صلاحیت از میان اساتید، برنامه‌ریزی به منظور داوری آثار در زمان مقرر، هماهنگی برای ارسال آثار نفرات برتر جهت شرکت در مراحل بالاتر، مستندسازی، تحلیل و تدوین گزارش اقدامات انجام شده و ارسال به اداره امور تربیتی استان، نظارت و ارزیابی مستمر از تحقق اهداف موردنظر برنامه ها، برنامه ریزی به منظور تشویق و تقدیراز راه یافتگان به مرحله منطقه ای و استانی.
او در ادامه تشریح کرد: جمع آوری آثار تا 10 بهمن ماه و سپردن آن به داور در نظر گرفته شده، پیگیری تقدیر از نفرات برتر و انجام آن در اسرع وقت و بررسی موشکافانه طرح‌ها و انجام راهنمایی‌های لازم قبل از ارسال آثار برتر به استان خواهد‌ بود.
دهقانی در پایان افزود: این طرح که در آذرماه‌ ۱۳۹۹ آغاز‌شد و تا ۳۰ بهمن‌ماه به پایان خواهد‌ رسید، پس از جمع آوری آثار که طرح و تدریس است (تا تاریخ 10بهمن ماه )، داوری‌ها آغاز شده و طبق سهمیه استانی، آثار منتخب معرفی و ارسال خواهند شد و تقدیر شایسته‌ای از برگزیدگان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار