4 فضای آموزشی بلااستفاده کلنگی در‌محلات و مناطق عشایری و روستایی کلات تخریب می شود

کلات(پایا)- مدیر آموزش و پرورش کلات، به همراه جمعی از کارکنان اداری، از مدارس عشایری و روستایی شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
4 فضای آموزشی  بلااستفاده کلنگی در‌محلات و مناطق عشایری و روستایی کلات تخریب می شود

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات، به همراه جمعی از همکاران اداری، از مدارس عشایری کبوتر‌خانه، جنگی، قره‌قندره، یده‌قو، برج، توه‌سیلی، کمر‌سیاه و آلمالق و مدارس روستایی، النگ‌بالا و النگ‌پایین بازدید کرده و ضمن عرض خداقوت و تبریک ایام الله دهه فجر به همکاران و توزیع درسنامه های قاصدک در بین دانش آموزان، مسائل آموزشی و پرورشی را مورد بررسی و بازدید میدانی قرار دادند.

در این بازدید، تخریب 4 فضای آموزشی قدیمی و بلااستفاده کلنگی در ‌محلات و مناطق عشایری و روستایی کلات در دستور کار قرار گرفت.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات، در جریان بازدید از مدارس مناطق عشایری و روستایی شهرستان کلات، دستور تخریب چهار فضای آموزشی و فرسوده، یده‌قو، النگ‌پایین، برج و قره‌قندره که قابلیت هیچگونه استفاده و بهره برداری را نداشتند، صادر کرد.

وی در این بازدید عنوان کرد: شهرستان کلات با داشتن ۲۶ فضای سنگی و ۱۶ فضای کانکسی، نیازمند توجه بیشتر خیرین و اداره کل نوسازی مدارس، توسعه و تجهیز است تا عدالت آموزشی در این شهرستان به خوبی اجرا شود.

پروانه گفت: این چهار فضا با توجه به فرسوده و کلنگی بودن، قابلیت هیچگونه استفاده ای را ندارد و به جهت جلوگیری از هر‌گونه حادثه احتمالی، تا پایان هفته جاری تخریب خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان افزود: در‌ محلات عشایری و برخی از مدارس روستایی، دانش آموزان در فضای کانکسی مشغول به تحصیل هستند و با پیگیری های انجام شده، توسط خیرین محترم و اداره کل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی تعدادی از مدرسه کانکسی جمع آوری و فضای جدید احداث می شود و بزودی خبر خوش مدیریت آموزش و پرورش کلات در این خصوص به محض قطعیت موضوع، به اطلاع همشهریان عزیز شهرستان خواهد رسید، تا گامی دیگر در راستای مدرسه سازی شهرستان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار