نواختن گلبانگ پیروزی شکوهمند انقلاب در منطقه 18

تهران (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، حضرت امام خمینی (ره) را مجاهدی نستوه و تکرار نشدنی برشمرد که همه مردم مدیون اندیشه ها و افکار ایشان و خون شهدا هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن گلبانگ پیروزی شکوهمند  انقلاب در منطقه 18

به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) همزمان با مدارس سراسر کشور، گلبانگ انقلاب در دبیرستان نمونه دولتی امام حسین (ع)، با حضور رقیه السادات نقوی، رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی،مجید کمندی، مدیر دبیرستان امام حسین (ع)، حامد اویسی، کارشناس روابط عمومی و کارشناسان حوزه پرورشی منطقه 18 در شبکه شاد نواخته شد.

نقوی، ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز عظیم و تشکر از عوامل حوزه معاونت پرورشی و کادر دبیرستان امام حسین (ع) گفت: حضرت امام خمینی (ره)مجاهدی نستوه و تکرار نشدنی است و ما مدیون اندیشه ها و افکار حضرت امام خمینی (ره) و خون شهدا، شهدایی که در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جان خودشان را فدا کردند، هستیم.

نقوی افزود: چهل و دومین سالگرد این انقلاب را جشن می گیریم و امیدوارم که در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم بتوانیم در تحقق اهداف امام و انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم و از مسیر درست و حق جویی خارج نشویم.

در ادامه انوشیروان رضایی، گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تنها یک انقلاب برای یک کشور نیست بلکه اغاز یک رویکرد و سبک جدیدی از زندگی و حکومتداری در دنیاست.

رضایی عنوان کرد: در این چهل و دو سال گذشته مشکلات زیادی برای ما به وجود آمده اما خوشبختانه با رهبری ارزشمند امام خمینی (ره) در دهه اول انقلاب و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر باعث شد که ما بر دشمنان غلبه کنیم.

وی افزود: گام دوم انقلاب بست و تفسیر شعارهای اصیل اول انقلاب است.

این مراسم با برنامه هایی نظیر دکلمه خوانی، تکنوازی دانش آموزی و پخش نماهنگ های انقلابی به صورت زنده از شبکه شاد برای مدیران، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار