نوای زنگ انقلاب در آذربایجان شرقی به صدا در آمد

تبریز(پانا) - آیین نواختن چهل و دومین زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان،  فرمانده سپاه عاشورا و مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدرسه مردانی آذر ناحیه ۲ تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نوای زنگ انقلاب در آذربایجان شرقی به صدا در آمد

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با خطاب به مدیران آموزش و پرورش، دانش آموزان و معلمان گفت: شما بهترین کاری که برای گرامیداشت انقلاب اسلامی می توانید انجام دهید، خوب درس خواندن و مد نظر قرار دادن ارتقا تحصیلی خود است تا روز به روز خود را از نظر علمی بالا بکشد.
وی افزود: مساله دوم برای اینکار اینست که در مناسبتهای مختلف انقلاب، شناخت خود را به انقلاب و نیز معرفت خود را به امام(ره) و دستاوردهای انقلاب و همچنین مناسبتهای دوران انقلاب و مناسبتهای روز بیشتر کنید و بصیرتتان را بالا ببرید تا در مقابل دشمن بتوانیم خوب ایستادگی کنیم و در مقابل صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی خودمان را نشان دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان سومین راه گرامیداشت انقلاب اسلامی راتوجه به مسائل معنوی دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش باید به مسئله ارتقا بنیه اعتقادی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.اگر این سه محور را از این مراسم پر شکوه دهه فجر به یادگارداشته باشیم، می توانیم به موفقیتهای چشم گیری برسیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران را باید پدیده منحصر به فرد عصر و یک عنایت خداوند متعال برای بشریت که حاصل تمام خونهای پاک همه انسانهای پیرو مکتب خونین عاشورا است قلمداد نمود.
وی با بیان اینکه امام(ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ در ساعت ۹:۳۳ با ورود خود برای ایران افق روشنی بعد از ۱۴۰۰ سال ایجاد کردند، افزود: دهه فجر را باید فرصتی برای قدرشناسی و قدرانی از این نعمت بزرگ الهی دانست و این فرصتی برای ما و نسل آینده برای شناخت انقلاب است.
جعفر پاشایی خاطر نشان کرد: با یاری خداوند متعال ائتلاف جدی در بستر تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی، برای برگزاری بهتر برنامه های دهه فجر در حوزه های مختلف آموزش و پرورش صورت گرفته است که می توان به بخشی از این برنامه ها که از ائتلاف بخشهایی چون بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و... انجام گرفته اشاره کرد.
وی افزود: جشن تکلیف ۵۷ هزار دختر و پسر ،
شرکت ۴۴ هزار دانش آموز پایه دهم در اردوی راهیان نور، کمکهای مومنانه که امروز برای دسترسی دانش آموزان به حوزه تعلیم و تربیت انجام گرفته استبخشی از این برنامه هاست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: بیش از ۴۰۰ برنامه در درون آموزش و پرورش استان با استفاده از ظرفیت بزرگ شبکه شاد در حوزه های مختلف مانند نمایشگاه،مسابقات و قرآن و نماز و... انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار