مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا در حرم مطهر بینان گذار جمهوری اسلامی برگزار شد

تهران (پانا) _ مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن، همزمان با چهل و دومین سالگرد ورود تاریخی امام راحل به کشور، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا در حرم مطهر بینان گذار جمهوری اسلامی برگزار شد

مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، صبح امروز، همزمان با چهل و دومین سالگرد ورود تاریخی امام راحل به کشور با حضور مسئولان کشوری و لشگری، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، همچنین نمایندگان ادیان الهی در حرم مطهر بینان گذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی کرد.

ایشان ضمن سلام و درود بر روح بنیانگذار انقلاب اسلامی، فقیه تربیت یافته قرآن و عترت، حضرت امام خمینی، میلاد با سعادت صدقه کبری،حضرت زهرا (س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با گام های استوار امام بزرگوار و حضور افتخار امیز او در بهمن 57، چهره زیبا و امید بخش خود را به نمایش گذاشت، امام بزرگوار را نماد حقانیت، ایمان و ایثار دانستند.

وی در ادامه اصول سه گانه و مشی اندیشه سیاسی امام را تبیین و به دو رکن اساسی در نظام اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: نظام اسلامی بر رهبری صالح، رهبری بر آمده از اموزه های دینی و ملت وفادار استوار است.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم افزود: پیام ملت عراق، سوریه، یمن، فلسطین، ایران، در 12 بهمن سال 1399 این است که آینده جهان را ملت اسلام و رهبری صالح، مقام معظم رهبری، اداره می کند و همچنین وی ادامه حیات انقلاب اسلامی را به معنی نابودی رژیم صهیونسیتی دانست و بیان کرد: تداوم انقلاب اسلامی با گام های استوار امام خمینی و نقش خلف صالح او،رهبر معظم انقلاب اسلامی و وفاداری ملت ایران به راه امام و عنایات خدای متعال، اتکا و الهام از شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و الهام از نفس های پاک جانبازان و استقامت همه رزمندگان دانست.

وی در پایان گفت: با امام راحل بیعت می کنیم که در کنار رهبری بایستیم و از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کنیم و در مقابل کفر و استکبار جهانی بایستیم.

در ادامه مراسم حاضران با سر دادن شعارهای انقلابی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار