کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز ناحیه دو شهر ری :

جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه هشتم با عنوان عطر عاشقی برگزار می شود

شهر ری(پانا) - کارشناس مسئول قرآن ، نماز و عترت ناحیه دو شهر ری از برگزاری جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و پسران پایه هشتم همزمان با ولادت امیرالمومنین (ع) با عنوان عطر عاشقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه هشتم با عنوان عطر عاشقی برگزار می شود

صادق نوری در گفتگو با پانا عنوان کرد: جشن تکلیف از با عظمت‌ترین اعیاد و شریف‌ترین اوقات هر انسانی است، روزی است که انسان مقرب به درگاه خداوند می‌شود و خداوند انسان را به عبادت و اطاعت خود فرا می‌خواند که این، از بهترین الطاف خداوند نسبت به بندگانش محسوب می‌شود و دانش آموزان باید این موهبت الهی را به خاطر بسپارند و هر ساله این روز را بزرگ بشمارند .

نوری در راستای ایجاد حس معنوی و نشاط روحی و همچنین لحظات ناب تشرف به محضر پروردگار امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور گفت: این مراسم با مشارکت اولیای محترم دانش آموزان در منازل و به صورت مجازی برگزار می‌شود.
او از اجرای برنامه‌هایی در این خصوص از جمله آموزش عملی و بیان احکام نماز توسط توسط دبیران و آموزگاران محترم مدارس و همچنین برگزاری آموزش‌های آنلاین با همکاری اساتید حوزه و روحانیون امین در راستای طرح کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خبرداد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار