در نشست خبری فرماندار ابرکوه با اصحاب رسانه شهرستان مطرح شد:

خبرنگاران با مطالبه‌گری، مسائل و مشکلات مردم را منعکس و مسوولان پیگیری کنند

ابرکوه (پانا) - سرپرست فرمانداری ابرکوه به استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای توسعه شهرستان اشاره کرد و گفت خبرنگاران با مطالبه گری، مسائل و مشکلات مردم را منعکس و مسوولان پیگیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با مطالبه‌گری، مسائل و مشکلات مردم را منعکس و مسوولان پیگیری کنند

محمدحسین امامی، به استفاده از ظرفیت رسانه در سطح شهرستان به صورت مکتوب، مجازی و تصویری تاکید کرد.

امامی همچنین با اشاره به وضعیت نامساعد این شهرستان در ارتباط با افزایش ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: خبرنگاران و فعالین رسانه و فضای مجازی باید در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم را آگاه سازند.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ابرکوه، با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با تاکید بر اینکه تردد با وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح این شهرستان ممنوع است، تصریح کرد: در صورت مشاهده مردم در خانه باغ ها به دستگاه های خدمات رسان اعلام شده، آب و برق خانه باغ های بی توجه به محدودیت‌های کرونایی را قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نماز جماعت در کلیه مساجد، فعالیت فرهنگی در امامزادگان، برگزاری آیین های مذهبی، مجالس ترحیم و تجمعات، فعالیت در سالن های ورزشی، تالارها، آرایشگاه زنانه و حضور در خانه باغ ها به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ابرکوه از آحاد مردم و مسوولان خواست برای رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند تا از افزایش این بیماری جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار