دیدار اعضای مجلس دانش آموزی دوره دهم استان با مدیر کل آموزش و پرورش

هرمزگان(پانا)- صبح امروز چهار نفر از دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی کشور با ایرج بیت اللهی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای مجلس دانش آموزی دوره دهم استان با مدیر کل آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، دراین دیدار که معاون پرورشی رئیس سازمان دانش آموزی و کارشناس فعالیت‌های سازمان نیز حضور داشتند، ابتدا دانش آموزان به بیان نظرات و دیدگاه ها و طرح های پیشنهادی خود پرداختند.

در ادامه جلسه مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تبریک به دانش آموزان راه یافته به مجلس دانش آموزی کشور گفت: استان هرمزگان به شما افتخار می کند و مسئولیت بسیار سنگین و بزرگی بر عهده شما گذاشته که انتظار می رود با تلاش و عزمی جدی در این مسیر سخت حرکت کنید.

وی از بیان نقطه نظرات دانش آموزان بسیار اظهار خرسندی نموده، سخنان دانش‌آموزان را بسیار شیوا راهگشا و متین برشمرد.

بیت اللهی با اشاره به جایگاه مجلس دانش آموزی گفت: درحقیقت مجلس دانش آموزی نماد عینی مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و به نوعی تمرین دموکراسی است.

وی مجلس دانش آموزی را از نهادهای تصمیم گیر درون‌سازمانی نام برد و افزود: بهره گیری از ظرفیت های دانش آموزان بسیار ضروری است و بایستی در کشف استعدادهای بالقوه دانش آموزان همت بگمارید.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان را هوشمندانه و مدبرانه رصد کنید و زمانی موفق به این کار خواهید شد که با سایر دانش‌آموزان در تعامل باشید.

در ادامه جلسه معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش‌آموزی نیز به بیان نظرات و دیدگاه خود پرداختند و در پایان جلسه نیز ابلاغ چهار نفر از دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی که به سمت مشاور مدیر کل استان منصوب شده بودند همراه با لوح سپاس به دانش آموزان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار