امین طاهری: روز به روز آماده‌تر می‌شوم ؛ تمام تمرکزم روی المپیک توکیو است

هر لحظه تمرین به مدال المپیک فکر می‌کنم

تهران (پانا) - ملی‌پوش کشتی آزاد ایران با ابراز رضایت از روند اردوی تیم ملی، از انگیزه بالایش برای کسب مدال در المپیک توکیو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امین طاهری: روز به روز آماده‌تر می‌شوم ؛ تمام تمرکزم روی المپیک توکیو است

امین طاهری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخریت وضعیتش گفت: شرایط بدنی و فنی‌ام نسبت به چند ماه گذشته خیلی بهتر شده و روز به روز نیز به آمادگی‌ام افزوده می شود. همه چیز در اردوها بسیار خوب پیش می‌رود و شرایط تغذیه و اسکان نیز عالی است.

وی ادامه داد: کار به صورت اصولی پیش می‌رود و رفته رفته بدن‌ها بهتر می‌شود. در حال حاضر در فشار تمرینات هستیم اما احتمالا کمی فشار کمتر می‌شود و آمادگی کشتی‌گیران بالاتر می‌آید.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در مورد حضورش در اوکراین گفت: در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند حضور می‌یابم و خدا را شکر بدنم نسبت به دو اردوی قبلی بهتر شده و در هر شرایطی که باشد کشتی می‌گیرم.

طاهری در مورد برگزاری انتخابی در این وزن برای مشخص شدن نفر اعزامی به توکیو اظهار داشت: امسال برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آمده‌ام و تمام فکر و تمرکزم روی مسابقات المپیک است و همانطور که گفتم در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم.

وی ادامه داد: شرایطم خوب است و برای حضور در مسابقات انتخابی نیز آماده‌ام، قطعا چون هدفم المپیک است خود را باید در همه میادین به اثبات برسانم.

طاهری در مورد انگیزه‌اش برای حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات گفت: انگیزه‌ی بالایی برای کسب مدال المپیک دارم و هر لحظه که تمریناتم را در اردو انجام می‌دهم به مدال المپیک فکر می‌کنم و امیدوارم که به کمک کادر فنی و با استفاده از تجربیات علیرضا رضایی مربی شخصی‌ام که مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد، بتوانم به مدال المپیک دست یابم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار