برگزاری اولین دوره وبینارهای مجازی استانی نانوفناوری در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- اولین دوره وبینارهای مجازی قطب استانی نانوفناوری به میزبانی پژوهش‌سرای دانشمند شهید شهریاری ناحیه یک بهارستان در چهار جلسه با موضوعات مختلف برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره وبینارهای مجازی استانی نانوفناوری در ناحیه یک بهارستان

بهزاد قبادی، مدیریت پژوهش‌سرای شهید شهریاری در رابطه با اولین دوره وبینارهای مجازی قطب استانی نانوفناوری گفت: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری‌های نوین در علوم مختلف و لزوم تطبیق مستمر مراکز علمی و پژوهشی و به روزرسانی اطلاعات فردی پژوهشگران و علاقمندان با علوم روز، جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان پژوهنده سطح شهرستان‌های استان تهران با مفهوم نانوفناوری، نانو مواد و کاربردهای آن، پژوهش‌سرای دانشمند شهیدشهریاری اقدام به برگزاری اولین دوره وبینارهای مجازی نانو فناوری در چهار جلسه از تاریخ ۱بهمن تا ۸ بهمن ماه کرد.

قبادی افزود: در این دوره از آموزش‌ها که با حضور سید رضا نعیمی برگزار شد، شاهد حضور ۹۸۰ نفری دانش‌آموزان پژوهنده و افراد علاقه‌مند به مباحث نانوفناوری بودیم. در طول جلسات مباحث پایه و پیشرفته فناوری نانو به اطلاع شرکت‌کنندگان رسید و کاربردهای مختلف این فناوری در زندگی روزمره افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد: همچنین رویدادهای علمی مختلف از جمله کنفرانس‌ها، همایش‌ها، مسابقات علمی نانو اطلاع‌رسانی شد.

قبادی موضوعات این وبینار را، آشنایی با نانو مواد و خواص نانو‌مواد، نانو ساختارها، روش‌های ساخت و تولید نانو مواد و روش‌های شناسایی آن معرفی کرد.

در پایان از علاقه‌مندان به نانوفناوری نیز جهت انجام پروژه‌های علمی-تحقیقاتی جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری دعوت بعمل آمد.

لازم به ذکر است پژوهش‌سرای پسرانه دانشمند شهیدشهریاری ناحیه یک بهارستان به عنوان قطب استانی و نهاد ترویجی در سطح استان مسئول اطلاع‌رسانی، ترویج و آموزش فناوری نانو مورد تایید باشگاه نانو است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار