مریم شکری

افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی

گلستان(پانا)-افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی به عنوان گام دوم انقلاب با حضور وزیر آموزش و پرورش،معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه(س) بیان کرد:امروز مفتخریم که با حضور هیئت رئیسه دهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اولین نشست اینگونه را برگزار میکنیم.همانطور که مستحضرید مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم محدودیت های موجود از پا ننشسته و به دلیل خدمت به جامعه دانش آموزی و کمک به آموزش و پرورش از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و در جهت گسترش خود گام برداشته است.

در ادامه این نشست،کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت:خوشحالم که در آستانه ی چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب،امروز شاهد میدان ‌داری و حضور جوانان در قالب سازمان دانش آموزی درعرصه تعلیم و تربیت کشور هستیم.

وی در ادامه افزود:امروز جلوه هایی ناب از همبستگی و انسجام ملی،هویت ملی غرور ملی و حضور جوانان را در فضای تعلیم و تربیت شاهدیم.

در ادامه افتتاحیه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد:فرصت نمایندگی،فرصت کسب قابلیت هاست،فرصت افزایش توانمدی هاست فرصت توسعه و درک اجتماعی است.

وی در ادامه افزود:امروز یکی از مشکلات ما در جامعه بزرگ در تامین هم گرایی و انسجام ملی،ناتوانی ما در گفت و گو های اثربخشاست،این نیاز ها نیازمند کسب مهارت هایی است که الان زمان فرا گرفتن آنهاست.ما باید بیاموزیم که چگونه با یکدیگر،گفتگو کنیم.برای ما نهاد مجلس دانش آموزی تنها یک نهادی نیست که ما از نظراتش بهره مند شویم،هرچند که به شدت به نظراتشان نیازمندیم،ما مجلس دانش آموزی را یک موقعیت یادگیری و تربیتی میدانیم،این مجلس،میدان یک عمل است برای کسب آمادگی نقش آفرینی در فردا.

در ادامه این نشست اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور ضمن تبریک به نمایندگان مجلس گفت:مسئولین کشور می توانند از این ظرفیت برای حل مسائل استفاده کنند،امیدوار هستیم که به نظرات سازنده ی نمایندگان در جهت بهتر شدن نظام آموزش پرورش توجه شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در آستانه چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم،قدر این پیروزی را بدانید و به همه یکسانی که در آن دخیل بودند،تبریک میگوییم.یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش،آموزش دانش آموزان در عرصه ی فعالیت های جمعیاست شما بایددر نهاد مجلس دانش آموزی مطالبه گری را یاد بگیرید،هرچند که نطق های شما بیانگر ذهن خلاق و پویای شما است.

برای تمامی نمایندگان مجلس دانش آموزی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

جاوید و‌پاینده باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار