فرمانده سپاه حفاظت ولی امر: ارزش و مقام شهدا و خانواده معظم شهدا والاتر از امور و مباحث دنیایی است

تهران(پانا)- مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنگره سرداران و ۴۰۰۰شهید با عنوان «یادواره بزرگداشت شهدای معلم و دانش آموز» در منطقه ۱۷ دارالشهدای شهرتهران، رونمایی پوستر گنگره و افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی خیمه گاه، در دبیرستان شهدای هویزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه حفاظت ولی امر: ارزش و مقام شهدا و خانواده معظم شهدا والاتر از امور و مباحث دنیایی است

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنگره سرداران و 4 هزار شهید منطقه ۱۷، دارالشهدای تهران با حضور سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه حفاظت ولی امر ،مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، لطفی، شهردار منطقه، تاجیک رئیس بنیاد شهید، عابدی، مدیر فرهنگسرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام مطلبی نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان مقدم و مادران و همسران شهدای منطقه در دبیرستان شهدای هویزه برگزار شد.
سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری فرمانده سپاه حفاظت ولی امر، در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت خانواده معظم شهدا گفت: ارزش و مقام شهدا و خانواده معظم شهدا والاتر از امور و مباحث دنیایی است.
وی به ارتباط با خانواده شهدا سفارش و تاکید کرد تا بدین وسیله یاد و خاطره و ارزش های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت زنده بماند.
وی در ادامه افزود: آنان که در سرزمین های غربی غرق در مادیات شده اند چه می دانند از دلتنگی های مادران، همسران و فرزندان شهیدان این سرزمین؛ ما با تمام هستی مان برای عزت و سربلندی ایران مقتدر اسلامی تلاش می کنیم. برای ذره ذره عزت و اقتدار سرزمین ایران جوانان رعنا و بصیر بسیاری جان خویش را به پیشگاه حضرت حق هدیه کردند.
مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب و تبریک دهه مبارک فجر حضور میهمانان ارزشمند را در این فضای معنوی گرامیداشت و گفت: اردوهای مجازی راهیان نور، برگزاری یادواره های شهدازمینه ساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ ارزشمند ایثار و جهاد و مقاومت است تا ارتباط نسل جوان با انقلاب شکوهمند ایران مستمر و پایدار شود.
در این مراسم دانش آموز رضوانه عابدی از دبیرستان شهدای هویزه در پیامی سلام و پیام دلتنگی دانش آموزان ایران را به رهبر معظم انقلاب با اخلاص تمام رسانید.
در ادامه از پوستر بیست و یکمین گنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه دارالشهدا رو نمایی شد و شبکه تلویزیونی خیمه گاه به صورت رسمی افتتاح شد.و یکی از دانش آموزان،ضمن قرائت پیام مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) در رابطه با انتقام از قاتلین سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به نمایندگی از دانش آموزان منطقه 17 خواستار تسریع در امر انتقام شدید شدند.

در پایان مراسم به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) از مادران و همسران شهید حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار