حضور ۷۵ درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان از حضور ۷۵ درصدی دانش‌آموزان پایه‌ اول استان در کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های دارای وضعیت زرد و آبی، از ابتدای بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۷۵ درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس گلستان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای بهمن 99 بیش از ۷۵درصد دانش آموزان پایه اول و ۵۵درصد دانش آموزان پایه دوم در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد و آبی و بیش از ۸۰درصد دانش آموزان دوره ابتدایی و همچنین ۳۳درصد دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم در مدارس کمتر از ۵۰نفر و ۴۰درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای استان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها حضور یافتند.

وی سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش در شرایط حاضر برشمرد و گفت: رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به مدیران مدارس استان گوشزد گردیده است لذا کلاس‌ها با حداکثر 10 دانش‌آموز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌گردند، همچنین فضاهای آموزشی قبل، حین و بعد از حضور دانش آموزان گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.

گوهری راد گفت: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل قادر به حضور در کلاس‌ها نیستند می‌توانند مطالب آموزشی را از طریق شبکه شاد، درس‌نامه و یا مدرسه تلویزیونی دریافت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار