خاموشی‌های احتمالی 60 تا 90 دقیقه‌ای برق در مازندران

ساری (پانا) - شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد که با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تأمین سوخت نیروگاهی، احتمال بروز خاموشی در شهرهای مختلف استان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خاموشی‌های احتمالی 60 تا 90 دقیقه‌ای برق در مازندران

افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌ها، منجر به خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق شده است.

شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان خواسته است با کاهش حداقل 1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق، امکان استمرار تامین انرژی را فراهم آورند.

بنا به گفته فرامرز سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، اگر 5 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی شود، به عبارتی هر مشترک یک لامپ اضافه را خاموش کند، مانع از خاموشی‌های احتمالی خواهد شد.

او با یادآوری اینکه مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود، گفت: «به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل احتمالا در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی 60 الی 90 دقیقه ای اعمال خواهد شد.»

مشترکان با مراجعه به سایت maztozi.ir می‌توانند از ساعات احتمالی خاموشی منطقه خود آگاه شوند. با این توضیح که جدول خاموشی‌های احتمالی بدون اطلاع زمان (تاریخ) تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار