نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جلسه هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با نماینده شهرستان کاشمر

کاشمر(پانا)-جواد نیک بین، نماینده شهرستان های کاشمر و بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ در پاسخ به مشکلات اصحاب فرهنگ ،هنر و رسانه گفت هنرمندان نقش به سزایی در نگارش و بازسازی فرهنگ کشور دارند که می توانند به راحتی در شهر یا حتی کشور به فرهنگ سازی بپردازند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با نماینده شهرستان کاشمر

جلسه هم اندیشی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه با نماینده ترشیز کهن در مجتمع فرهنگی سرو کاشمر برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین جواد نیک بین، نماینده شهرستان های کاشمر و بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ در پاسخ به مشکلات اصحاب فرهنگ ،هنر و رسانه گفت: هنرمندان نقش به سزایی در نگارش و بازسازی فرهنگ کشور ما دارند که می توانند به راحتی در شهر یا حتی کشور به فرهنگ سازی بپردازند.
وی ادامه داد: ما باید همیشه پشتیبان آنها باشیم و نگذاریم محیط زیبا و دلنشین هنر آلوده به سیاست و سیاستمداران باشد و گرنه هنر را مستهجن و رسانه را مستهلک می کنند.
نیک بین گفت: خوشبختانه آوازه شهرستان کاشمر به لطف هنرمندان بیشتر نقاط ایران را فراگرفته است که این مورد جای خرسندی است و باید بیشتر از این از ظرفیت هنرمندان استفاده کنیم.
وی گفت: انشالله مشکلات هنرمندان را در اسرع وقت پیگیری می کنم.

در ادامه نماینده انجمن های فرهنگی و هنری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد مطالب مختلف پرداخت. از جمله جلیل یغمایی رئیس انجمن هنرهای نمایشی، تئاتر را ناگسسته ترین راه برای ارتباط با مخاطب دانست و گفت: تئاتر نقش مهمی در فرهنگ کشور ما دارد و مردم نیز می توانند به بهترین شکل با مفهوم نمایش ارتباط برقرار کنند که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا نتوانسته ایم نمایش های بیشتری را در سطح شهرستان برگزار کنیم.
علیرضا خنده رو رئیس انجمن موسیقی کاشمر نیز خاطرنشان کرد: طبق 7 هنری که در جهان به ثبت رسیده است اولین آنها موسیقی است، موسیقی قدیمی ترین راه برای ارتباط با مخاطبان است.
وی ادامه داد: به طوری که ما از کشومان هنرمندانی را به خارج از کشور می فرستیم تا فرهنگ ما را در آنجا رواج دهند که متاسفانه موسیقی بسیار در بین جامعه ما مظلوم واقع شده است.
علیرضا افتخاری سردبیر نشریه آوای کاشمر به عنوان نماینده رسانه ها گفت: در باقی شهرستان های استان مسکن خبرنگاران فراهم است و آنها این دغدغه را ندارند اما مشکل جدی خبرنگاران کاشمر بحث خانه و مسکن است.
همچنین در ادامه جلسه نماینده بقیه انجمن ها مشکلات خود را در بحث های مختلف و بی توجهی مسئولین مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار