در افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور دانش‌آموزان شهر تهران؛

رمضانی: هر جا ارزش شهدا حفظ نشود، هویت و انسانیت از بین می‌رود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درمراسم مجازی اردوهای راهیان نور عنوان کرد باید تلاش کنیم فرهنگ شهدا را به نسل نوجوانان و جوانان انتقال دهیم، با توجه شهدا و کمک دوستداران آن‌ها، این کار اکنون به صورت مجازی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: هر جا ارزش شهدا حفظ نشود، هویت و انسانیت از بین می‌رود

افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور دانش‌آموزان شهر تهران، با حضور علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فصاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، سردار دینی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ، مجتبی ولی‌پوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و کمره ای زاده، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی شهر تهران در محل کانون مفتح برگزار شد.

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فصاهای پرورشی، در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم و فرهنگ شهدا را به نسل نوجوانان و جوانان انتقال دهیم. با عنایت شهدا و کمک دوستداران آن‌ها، این کار در حال حاضر به صورت مجازی انجام خواهد شد. در آموزش و پرورش، برنامه‌های حوزه شهدا و ایثار و شهادت، بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است. هر جا ارزش شهدا حفظ نشود، هویت و انسانیت نیز از بین می‌رود. شهدا برای ما ارزشمند هستند و دائما بر کارهای ما نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه علم‌آموزی به دانش‌آموزان بدون انتقال فرهنگ انقلابی و شهیدپروری بی‌ثمر است، گفت: راهیان نور با ارزش‌ترین و با کیفیت‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش است. باید با استفاده از ظرفیت‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری سعی کنیم تربیت دینی و انقلابی را به دانش‌آموزان منتقل کنیم. همچنین امیدواریم در دوران پساکرونا دانش‌آموزان به مناطق اردوهای راهیان نور بروند و بازدید حضوری داشته باشند. همچنین می‌توان مناطقی که ستاد ملی مقابله با کرونا تشخیص دهد که ایرادی برای بازدید حضوری وجود ندارد، این اردوها را به صورت حضوری برگزار کنند.

در ادامه‌ مراسم، سردار دینی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور، جای قدردانی و تشکر فراوان دارد. امروز انقلاب با همه‌ مسائل و مشکلات، با افتخار روی پای خودش ایستاده‌ است.

وی با اشاره به اینکه جریان‌ساز اصلی اتفاقات مهم، دانش‌آموزان و دانشجوها هستند، گفت: در دفاع مقدس، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی داشتیم. در دوران جنگ، وقتی می‌دیدیم که چه مردانی با سن‌های کم و روحیه‌ بالا در میان ما حضور دارند؛ روحیه‌ ما نیز تقویت می‌شد.

سردار دینی افزود: باید با هماهنگی و امید بتوانیم تلاش‌های فرهنگیان را به تصویر بکشیم. امروز اگر می‌بینیم که دانش‌آموزان پای انقلاب هستند؛ حاصل زحمات شما بزرگوراران در پرورش تفکر دینی و انقلابی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار