مدارس، اقدامات قابل توجهی درباره کنترل و پیشگیری از کرونا انجام دادند

شهرری(پانا)- سرپرست سابق معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2شهرری عنوان کرد با شیوع کرونا نقش‌ مدافعان سلامت دانش آموزان بیش از پیش آشکار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس، اقدامات قابل توجهی درباره کنترل و پیشگیری از کرونا انجام دادند

نشست مسئولین و مراقبین حوزه سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با حضور حجت عباسی سرپرست سابق معاونت پرورشی و تربیت بدنی، بهروز احمدیان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، ادریسی کارشناس مسئول نوجوانان و جوانان شبکه بهداشت و فراهانی کارشناس سلامت و تندرستی و مراقبین سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، برگزار شد.

حجت عباسی سرپرست سابق معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در جلسه نشست مسئولین و مراقبین حوزه سلامت، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، نقش مدافعان سلامت دانش‌آموزان بیش از پیش آشکار شد و با وجود تعطیل شدن مدارس، از همان ابتدا با تهیه و ارسال محتوای آموزشی در فضای مجازی مدارس، اقدامات مهم و قابل‌توجهی در آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای کنترل و پیشگیری از انتقال این بیماری داشتند.

عباسی در ادامه سخنانش تاکید کرد: یکی از اهداف پایش و نظارت همکاران مراقب سلامت از حوزه‌های امتحانی سطح شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی با حفظ سلامتی و تندرستی مدیران، مراقبین حوزه و دانش‌آموزان است.

در ادامه این نشست بهروز احمدیان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن تشکر از حجت عباسی سرپرست سابق معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و حضور مراقبین حوزه سلامت به ارائه برنامه‌های اجرا شده در چهار ماه گذشته و بررسی طرح ملی کوچ با بیان ارائه کارهای انجام شده پرداخت و مشکلات موجود این طرح در منطقه و ارائه راهکارهای موثر در حل آنها را بیان کرد.

در پایان این جلسه از مراقبین فعال در این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

خبرنگار: ستایش ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار