دوره آموزش مقدماتی مربیان کاردان پیشتاز سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در بستر شبکه شاد برگزار شد

یاسوج (پانا) - در راستای بسته تحولی سازمان دانش آموزی و آموزش مربیان تشکیلات پیشتازان،آموزش مجازی مربیان کاردان در بستر شبکه شاد همزمان در سراسراستان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مقدماتی  مربیان کاردان پیشتاز  سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در بستر شبکه شاد برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: آموزش مجازی مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با اهداف آشنایی با شیوه های صحیح تربیت اسلامی در قالب فعالیت های پیشتازان، آشنایی مربیان با اهمیت و ضرورت فعالیت های تشکیلاتی و گروهی، آشنایی با مأموریت ها و اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی و آشنایی مقدماتی و توجیهی با دانش تشکیلاتی و معرفتی مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی در سطح استان در حال برگزاری است.

سید نظام مرادی افزود: مربیان جدید الورود و سایر مربیان تشکل پیشتازان این استان جهت افزایش اطلاعات تشکیلاتی خود در این دوره شرکت کرده اند.

او گفت: دوره آموزشی 26 دی ماه ماه نیز از ساعت 8:30 تا 10آشنایی با اهداف، ماموریت ها و ارکان سازمان دانش آموزی با تدریس مدرسان کشور سازمان دانش آموزی و از ساعت 8 تا 11:30 روز 27 دی ماه آشنایی با فعالیت های گروهی و مدیریت در گروه ادامه خواهد داشت.

روز 28 دی ماه نیز از ساعت 8:30 تا 10 نقش و جایگاه اخلاق در فعالیت های گروهی و از ساعت 9:30 تا 11:30 تبیین و تشریح ساختار، ارکان، محتوا و فعالیت های تشکیلات پیشتازان تدریس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار