تجلیل معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، از اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری برای نسل جوان، که با نشاط و انرژی می‌توانند اخبار خوب را منعکس کنند، سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری دانش‌آموزان

در دومین روز از برگزاری آموزش خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان دختر شهر تهران، مجتبی ولی‌پوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به همراه حسن کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی منطقه 6 و عباس باستانی، رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران از روند کارگاه آموزشی بازدید کردند.

مجتبی ولی‌پوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، در این بازدید توجه به مبحث خبر و عکاسی خبری را بسیار مهم دانست و گفت: اهمیت کار یک خبرنگار جایی مشخص می‌شود که خبر را با زیرکی و کنجکاوی خود کسب کند. یک خبرنگار خوب افکار عموم مردم را می‌شناسد و در جهت مثبت در این کار گام بر می‌دارد.

وی گفت: ما می‌خواهیم خبرنگار دانش‌آموزان پانا با توانمندی‌های خود بازوی کمکی برای رابطین خبری مناطق باشند. همچنین آن‌ها نمایندگان آموزش و پرورش، معلمان و دیگر دانش‌آموزان هستند و باید به رسالت کار خود آگاه باشند. رسالت کار خبرنگاری به آزاد فکر کردن و آزادگی است و هیچ‌گاه نباید این اصل مهم فراموش شود.
ولی‌پوری با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی، معلم‌ها بیشتر از ساعات موظفشان تلاش می‌کنند و این مهم نیاز به منعکس شدن در خبرها دارد افزود: شما خبرنگار دانش‌آموزان باید این تلاش خالصانه را با دقت و به خوبی منعکس کنید. باید کارهای خوب آموزش و پرورش دیده شود و کسی به اندازه شما که در دل مدرسه هستید از این امور آگاه نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، در پایان از زحمات مدیر مدرسه نرجس، واقع در منطقه 6، که طی سه روز محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی را فراهم کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار