انتخابات میان دوره‌ای مجلس تنها در تهران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به انتخاب شعبه‌های انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، از اینرو در جلسه‌ای مصوب شد که باید این روستاها، صاحب شورا شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات میان دوره‌ای مجلس تنها در تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن‌بیگی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور در مورد چگونگی برگزاری انتخابات اظهار داشت: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامتی مردم جهت رای‌دهی، شعبه‌های انتخاباتی با توجه به شرایط کرونایی انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: میزان تعرفه‌ها در این دوره انتخابات نیازسنجی شده و از فرمانداران شهرستان‌ها استعلام شده تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور ۱۱ اسفندماه تشکیل و پشتیبانی لازم از انتخابات در استان‌ها نیز انجام می‌شود تصریح کرد: انتخابات میان دوره‌ای مجلس تنها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌شود.

وی سپس گفت: بعضی از روستاهای تهران واجد شرایط انتخابات هستند اما شورا ندارند، از اینرو در جلسه‌ای مصوب شد که باید این روستاها، صاحب شورا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار