رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان خبر داد:

آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی استان کرمان

محمود رجبی پور با اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای پرورش نسلی متعهد، با ایمان، مخلص و پویا گفت: تربیت دانش آموزانی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی است.

وی با اشاره به بازدید اخیر وزیر آموزش و پرورش از سازمان دانش آموزی، گفت: وزیر آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی را راه میان بر آموزش و پرورش دانست که این نکته ناظر به اهداف و ماموریت های این سازمان است.

رجبی پور گفت: امیدواریم این تفکر عالی در همه شهرستان ها و مناطق ما اجرایی شود و شاهد رسیدن دانش آموزان استان به سطح دانش آموزان تراز نظام و تحقق تربیت چندساحتی برای آن ها باشیم.

وی افزود: دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی تفاوتی با دوره های دیگر دارد و آن هم شکل گیری مجلس شورای دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق است که بیش از 1200 نفر بر اساس انتخابات در شورا فعالیت می کنند، امروز با حمایت مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی به این توفیق رسیده ایم که در 16 شهرستان و منطقه شورای 50 نفری ( 25 دختر و 25 پسر ) و در 16 شهرستان و منطقه هم شورای 22 نفری (11 دختر و 11 پسر) داریم.

رجبی پور گفت: 5 کمیسیون هم داریم که دانش آموزان طبق علاقه مندی‌شان ساماندهی می شوند و مشکلاتی مطرح و برای رفع به مجلس دانش آموزی استان ارائه می شود که اگر مرتفع نشد در مجلس دانش آموزی کشور مطرح می شود تا کار پیگیری شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان هدف از فضای ایجاد شده را تصمیم سازی، اظهار نظر، ارائه پیشنهاد و انتقاد سازنده از سوی نمایندگان مجلس و تحقق راهبرد دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری دانست و گفت: به دانش آموزان به ویژه نمایندگان مجلس دانش آموزی باید بها داد و از نظر و مشورت آن ها استفاده کرد تا بتوانیم به نتایج مثبت و منسجمی در این خصوص برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار