جلسه جمع بندی ناظران وزارتی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

رصد فضای مجازی و دسترسی همه دانش آموزان به شبکه شاد، هدف ارزیابان وزارتی است

ارومیه (پانا) - جلسه جمع بندی ناظران وزارتی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار و نسبت به تقویت نکات قوت و رفع نواقص تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رصد فضای مجازی و دسترسی همه دانش آموزان به شبکه شاد، هدف ارزیابان وزارتی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، ناظران و بازرسان وزارت آموزش و پرورش پس از دو روز بازدید میدانی از فرآیند آموزش در مدارس استان ضمن تقدیر از همکاری مسئولان آموزش و پرورش استان در خصوص نکات قوت و ضعف مدارس گفتگو کردند.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: تقویت نکات قوت و رفع کمبودهای نظام تعلیم و تربیت همواره در دستور کار قرار دارد.

«جمشید برجکی» رییس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش و سر تیم ناظران وزارتی نیز گفت: رصد دقیق فضای مجازی و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس و بررسی امکان بهره مندی خانواده ها از بستر شاد نیز دقیقا در همین راستاست که تیم ارزیابی اعزامی به استانها آن را دنبال می کند.

برجکی با تاکید بر اینکه هدف تیم ارزیابی وزارت در استانها بیشتر جنبه نظارتی دارد، خاطرنشان کرد: طبیعتا فرایند نظارت و بازرسی اگر دقیق و منظم صورت پذیرد، به رفع نواقص و بهبود امور منجر می شود.

گفتنی است در سفر دو روزه ناظران وزارتی به استان آذربایجان غربی، چهار تیم ویژه نظارتی با حضور در مناطق و مدارس استان موضوعات مرتبط کاری را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار