تجلیل از مدیران منتخب مدارس آموزش ابتدایی برتر منطقه 16 در اجرای پروژه مهر

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 موفقیت در اجرای شیوه نامه ها و دستورالعمل‌های ستاد مهر در سال تحصیلی 1400-1399 را نتیجه تلاش‌های مدیران و همکاران دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران منتخب مدارس آموزش ابتدایی برتر منطقه 16 در اجرای پروژه مهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 16 با حضور مصطفی پالیزدار مدیر آموزش و پرورش، مهناز رضا سلطانی معاون آموزش ابتدایی، رئوف علایی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر منطقه از مدیران منتخب و برگزیده برتر مدارس دوره ابتدایی تقدیر به عمل آمد.

در این دیدار مصطفی پالیزدار، مدیر منطقه، از زحمات تمامی مدیران مدارس در اجرای هر چه بهتر و پویاتر بازگشایی مدارس، آن هم در شرایط خاص بهداشتی حاکم بر جامعه تقدیر کرد و گفت: موفقیت در اجرای شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد مهر، در سال تحصیلی 1400-1399 نتیجه تلاش همکاران و مدیران مدارس است. همچنین توجه به خلاقیت، انگیزه‌دادن و تجربه‌گردانی در بین مدارس را از جمله موفقیتهای ستاد پروژه مهر است.

مهناز رضا سلطانی، معاون آموزش ابتدایی در این دیدار از زحمات مدیران، معاونین، آموزگاران و تمامی دست اندر کاران اجرای پروژه مهر در دوره آموزش ابتدایی تشکر و قدردانی کرد.

رئوف علایی، معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر منطقه، در ادامه این نشست گزارش مختصری از فعالیت های صورت پذیرفته در خصوص اجرای پروژه مهر در سال تحصیلی 1401-1400را به سمع حاضران رساند.

در ادامه این دیدار مدیران مدارس، برای دست یابی به موفقیت بیشتر در اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر منطقه در سال آتی، راهکارهایی چون درک متقابل، داشتن خلاقیت، دیده شدن مدارس، تجربه گردانی ساختار قامتی، توجه به مشکلات جسمانی دانش آموزان و بها دادن به طرح گفتگوی ماه در مدارس را مطرح کردند.

پایان بخش این نشست، اهدای لوح سپاس از سوی مدیر منطقه مصطفی پالیزدار، جهت تجلیل، به مدیران برتر مدارس آموزش ابتدایی منطقه در اجرای هر چه بهتر طرح ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی جاری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار