معرفی کتاب

به روز ترین کتاب شخصیت شناسی منتشر شد

تهران (پانا) - «اینیاگرم مدرن» نام کتابی در حوزه روانشناسی است که توسط لادن کاظمی و زیر نظر دکتر مونا فدایی به فارسی ترجمه شده است و توسط انتشارات قاصدک صبا منتشر شده است. 

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به روز ترین کتاب شخصیت شناسی منتشر شد

«اینیاگرم مدرن» به روز ترین روش شخصیت شناسی است که با معرفی راهکارهای عملی و ساده امکان تفسیر خود و جهان اطراف و در نتیجه هدایت تغییرات و چالش های زندگی را فراهم می کند. دانشی نیرومند برای خودآگاهی که با توصیف های فکورانه از هر 9 تیپ شخصیتی، اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره ی رفتارهای مختص هر تیپ و ارتباط هر تیپ با تیپ دیگر ارائه می کند. همچنین با کاوش در لایه های درونی هر فرد و با توجه به ویژگی های خاص او، مسیر موفقیت در روابط، کار و زندگی روزانه را پیش پایش می گذارد.

گزیده ای از کتاب
جولیا می خواهد بفهمد همکارانش از کجا می آیند و موازنه ای موثر بین سبک های کاری متفاوت آن ها ایجاد کند. او به عنوان یک تیپ هفتی متوجه می شود که در زندگی از سرعت بالایی برخوردار است. اگر او یک ایده خلاقانه داشته باشد، طولی نمی کشد که تمرکزش به ایده دیگری معطوف می شود. او عملا از حضور هم زمان در چندین پروژه لذت می برد، البته این قضیه در مورد طراحانی که مدیریت شان را بر عهده دارد، صدق نمی کند. او بسیاری از آن ها را تیپ های کناره جو (تیپ چهار، پنج و نه)، عمدتا تیپ چهار، قلمداد می کند. زمانی که در حالتی بخشنده به سر می برد، نزد میگل از اعضای تیمش به عنوان افرادی که «دوست دارند از وقت خود استفاده کنند» یاد می کند و زمانی که ناامید است، به او از عدم همکاری آن ها در قبال تلاش های خود، شکایت می کند. چرا آن ها نمی توانند درست مثل او در یک لحظه، ایده های متنوعی به ذهن شان برسد؟ چرا نگاه شان به موعدهای مقرر طوری است که گویی فقط در حد یک پیشنهاد بوده اند؟ چرا همه آن ها تا این اندازه ساکت اند؟
جولیا بعد از فراگیری بیشتر در مورد تیپ های کناره جویی که با آن ها سروکار دارد، متوجه می شود که ذهن های آن ها متفاوت از ذهن او عمل می کند. آن ها برای حلاجی کردن مفاهیم شان، پیش از شروع کار به زمان احتیاج دارند و سکوتی که دفتر را فرا می گیرد از تمرکز عمیق آن ها ناشی می شود. اگر او به جای این که به آن ها فشار وارد نماید تا سریع تر کارشان را انجام دهند و دفتر کار را «مفرح» تر کند، فضایی مورد نیازشان را در اختیارشان قرار دهد - تا هم فکر کنند و هم کارشان را انجام دهند - قطعا مدیر موفق تری خواهد بود.

«اینیاگرام مدرن» کتاب مشترک کیسی برگهوف و ملانی بل، برای بزرگسالان نوشته شده و توسط بانو لادن کاظمی و زیر نظر خانم دکتر مونا فدایی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب پر کاربرد توسط انتشارات قاصدک صبا و با همکاری انتشارات امروز ما در 204 صفحه و با قیمت 33000 تومان آماده و روانه بازار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار