با هدف تکریم مراجعه کنندگان و شفاف سازی امور توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز صورت گرفت؛

تخصیص سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری جهت استفاده از سامانه شهروند سپاری

تبریز(پانا) - کارکنان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۹، با هدف تکریم ارباب رجوع، و با تخصیص سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مختص شهروندان، به منظور تسهیل در اجرای درخواست ها و تشکیل پرونده ها توسط خود متقاضیان، اقدام به آموزش شهروندان جهت استفاده از سامانه شهروند سپاری کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری جهت استفاده از سامانه شهروند سپاری

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی شهردار این منطقه اظهار کرد: امروزه بهره گیری از روش های خدمات و فناوریهای نوین خدمات رسانی به شکل خدمات الکترونیک شهری، در تعاملات و تراکنش های میان شهروندان و شهرداری، بعنوان راهکاری اثر بخش و کارآمد به شمار می رود.
شهردار منطقه ۹ افزود: با آماده سازی بسترهای لازم، شهروندان در برخی امورات مربوط به خدمات شهرسازی منطقه ۹ مشارکت می کنند و در جریان وضعیت پرونده های خود از طریق بستر وب قرار می گیرند که این امر موجب اعتمادسازی و شفاف سازی عملکرد شهرداری برای شهروندان محترم تبریزی می شود.

نسیانی خاطر نشان کرد: با سیستمی شدن فعالیت های شهرداری منطقه ۹ و بارگذاری اطلاعات بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی، بخشی از نیازمندیهای شهروندان از قبیل ثبت درخواست، استعلامات الکترونیکی و... که تخصصی نیست، بدون مراجعه شهروندان به شهرداری و از طریق اینترنت قابل اجرا است.
وی اظهار کرد: بدین منظور شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه شهروندسپاری و ثبت درخواست خود مراحل مربوطه را پیگیری و طی کنند.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با اجرای سامانه شهروند سپاری خدمات شهرسازی در شهرداری منطقه ۹، همکاران حوزه شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۹ با هدف تسهیل در اجرای درخواست های اربابان رجوع و تشکیل پرونده توسط خود متقاضیان در سامانه مذکور، با تخصیص سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مختص شهروندان، اقدام به آموزش شهروندان جهت استفاده از سیستم مذکور کرده اند.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: درصد قابل توجهی از مراجعات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری برای ثبت درخواست و اخذ پاسخ استعلامات صورت می گیرد که با اجرای این طرح، ضمن کاهش قابل توجه مراجعات حضوری شهروندان، کاهش هزینه های شهروندان و مدیران، ارائه خدمات بصورت ۲۴ ساعته و نامحدود، کاهش زمان پاسخگوئی به درخواست ها، کاهش ترافیک و حوادث درون شهری و همچنین تسهیل و تسریع درانجام خدمات رسانی به شهروندان را شاهد خواهیم بود.
سامانه شهروندسپاری شهرداری تبریز با رویکرد هوشمند سازی و ایجاد بستر و خدمات مناسب به شهروندان، برای اولین بار به صورت پایلوت در شهرداری منطقه ۹ راه اندازی و عملیاتی شده و شهروندان محترم به منظور تشکیل پرونده و دریافت خدمات شهرسازی در شهرک خاوران، دیگر نیازی به حضور در این منطقه نداشته و از طریق بستر وب و بدون واسطه، می توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در این حوزه دسترسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار