استاندار آذربایجان شرقی:

تسهیل فعالیت‌های صنعت فرش از وظایف مهم مسئولان استان است

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صنعت فرش از صنایع سنتی و اصیل و از پیشران‌های اقتصاد استان است، گفت تبریز و آذربایجان را در دنیا با صنایع و هنرهای سنتی آن مثل فرش و کفش می‌شناسند و تسهیل فعالیت‌های این صنایع از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های متولی و مدیریت استان است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل فعالیت‌های صنعت فرش از وظایف مهم مسئولان استان است

محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرش استان با وی، افزود: عظمت تبریز به واسطه وجود مردان بزرگ و باهمت آن است و بسیار خرسندیم که تجار و متخصصان عرصه‌های مختلف تولید فرش از ریسندگی تا بافت و صادرات در حفظ برند و کیفیت فرش تبریز تلاش می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به دیدار خود با هیات امنای بازار تبریز، گفت: رفع مشکلات و تامین مایحتاج مردم در این ایام امری بسیار حیاتی است و از هر نوع کمک برای صاردات و تامین ارز که در نهایت به تسهیل زندگی مردم خواهد انجامید، دریغ نخواهیم کرد.

نائب رئیس اول اتحادیه صادرکنندگان فرش استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه این اتحادیه از سال 97 مجوز فعالیت را از اتاق بازرگانی ایران اخذ کرده و در اتاق تبریز نیز عضو است، گفت: نقش آفرینی در تسهیل صادرات، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و داخلی و بازاریابی از فعالیت های این اتحادیه است.

هریسچیان افزود: نظارت بر کیفیت تولید فرش در تمامی مراحل از نساجی تا رنگرزی، بافت، پرداخت و فرآوری از دیگر وظایف این اتحادیه است.

وی بیشترین فعالیت اتحادیه را در ارتباط با کشورهای خارجی و واردکنندگان آنان بیان کرد و خواستار مساعدت استاندار آذربایجان شرقی برای بهبود فضای فعالیت اتحادیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار