جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۷ برگزار شد

تهران(پانا)- با توجه به تعطیلی مدارس و فعالیت دانش آموزان در حال حاضر باید تلاش کرد ضمن اینکه آسیب‌های مربوط به این دوران را بین دانش‌آموزان باید کاهش داد در زمینه‌های کاهش مشکلات مربوط به دوران پسا کرونا برنامه ریزی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۷ برگزار شد

جلسه مشاوران منطقه 17 تهران،با حضور مشاوران آقا و خانم مدارس، طاهر پور محمود ،معاون پرورشی و تربیت بدنی، مریم فلاحتی کارشناسی مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فاطمه کفتری، سرگروه آموزشی مشاوره در دو جلسه جداگانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
پورمحمود، در این جلسه ضمن تشکر از حضور ارزشمند همکاران مشاوره، از همراهی موثر و تلاش‌های جهادگونه آنها در طول ایام شیوع ویروس کرونا در کنار همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس قدردانی کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های حضوری در مدارس فرصتی ایجاد شد که جامعه عشق معلمی را در خدمت رسانی به دانش‌آموزان لمس کند و کلیه همکاران در مدارس نیز به خوبی این خدمت عاشقانه را به نمایش گذاشتند در حال حاضر باید تلاش کنیم ضمن اینکه آسیب‌های مربوط به این دوران را بین دانش‌آموزان کاهش دهیم در زمینه‌های کاهش مشکلات مربوط به دوران پسا کرونا برنامه ریزی کنیم.
پورمحمود ادامه گفت: یکی دیگر از موارد مهم بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است که با همت شما بزرگواران دانش آموزان می توانند در فضای آرام و به دور از استرس مطابق با استعدادها و علایق خود رشته مورد نظر را انتخاب کنند.
وی سپس با اشاره به اهمیت آزمونهای سلامت روان گفت: ضروری است دانش‌آموزان را به شرکت در این آزمون ها ترغیب کرده و برگزاری صحیح این آزمونها تاکید شود تا بتوانیم نتایج واقعی تری داشته و با تحلیل آن نتایج نقشه راه مناسبی برای فعالیت های مشاوره در مدارس داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان و شیوه نامه مدیریت فوریتهای روانی اجتماعی گفت: اجرای طرح تمامی مراحل این شیوه نامه همراهی موثر شما را می‌طلبد خصوصا هنگامی که قرار است بهترین و موثرترین تصمیم در مورد مسایل روحی و روانی دانش آموزان اتخاذ شود.
در ادامه جلسه همکاران حاضر انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوعات جلسه مشکلات موجود مطرح کردند و پاسخهای لازم ارائه شد. سپس کارشناسی محترم مشاوره توضیحات لازم را در رابطه با برنامه‌های این کارشناسی و شیوه اجرای آنها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار