برگزاری مانور بازگشایی مدارس ابتدایی در منطقه ۱۷

تهران (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها را بهترین روش تامین سلامت دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بازگشایی مدارس ابتدایی در منطقه ۱۷

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، ضمن بازدید از مدرسه شاهد ابتدایی گل نرگس و بررسی موارد مربوط به چگونگی واقعیت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت دانش‌آموزان گفت: آنچه که امروز باید قبول کرد این است که با ادامه بحث شیوع ویروس منحوس کرونا، مدارس لازم است آگاهی بخشی و آموزش رعایت پروتکل‌ها و زندگی با این ویروس را به دانش آموزان آغاز کند. بالا بردن سطح آگاهی و چگونگی برخورد با مواردی از این دست، بهترین راهکار تامین سلامت دانش‌آموزان است.
وی در ادامه از انجام مانور بازگشایی توسط کارشناسی سلامت در مدارس ابتدایی منطقه خبر داد و گفت: در این مانور تمامی مدارس ابتدایی توسط مراقبین سلامت در یک روز مورد بازدید قرار می‌گیرد و طبق چک لیست از قبل تهیه شده میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، برای حضور دانش‌آموزان در تمامی موارد مورد ارزیابی قرار داده می شود و به این چک لیست ها پس از تکمیل در اختیار کارشناسی سلامت برای پایش های بعدی قرار می‌گیرد.
پورمحمود در پایان از اقدام خوب کارشناسی سلامت، همکاران مراقب سلامت و زحمات ارزشمند مدیران محترم مدارس و سایر عوامل اجرایی به سبب بازگشایی خوب و ایمن قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار