پورمحمود: نقش مدیران مدارس در حمایت ازحقوق کودکان و نوجوانان بسیار با اهمیت است

تهران (پانا)- بررسی وضعیت روند تحصیلی دانش آموزان از روش های مهم و موثر پایش سلامت روحی و روانی آنها است‌.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: نقش مدیران مدارس در حمایت ازحقوق کودکان و نوجوانان بسیار با اهمیت است

جلسه مدیران متوسطه دوره دوم پسرانه با حضور طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مریم فلاحتی، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مدیران محترم مدارس فوق با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن عرض خیر مقدم و حضور مسئولانه مدیران محترم مدارس در این جلسه گفت: مدارس بهترین مکان ها برای تجلی استعدادهای بالقوه دانش آموزان است با برنامه‌ریزی صحیح و مدون دانش آموزان می توانند تمام توانایی ها و استعدادهای خود را به مرحله بالفعل برسانند در یک محیط واقعی موقعیت‌های اجتماعی را تجربه کنند که مدیران مدارس نقشه راهبری این فرآیند مهم را عهده دار هستند.
پورمحمود در ادامه ضمن مهم و موثر خواندن نقش مدیران مدارس در حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان گفت: یکی از رسالت‌های ما در امر تعلیم و تربیت پایش وضعیت روحی روانی دانش آموزان است که نشانه های زیادی در رفتار دانش آموزان وجود دارد که به ما کمک می کند تا از چگونگی وضعیت روحی روانی آنها با خبر شویم. بررسی وضعیت روند تحصیلی آنها یکی از روش های مهم است که در این رابطه می‌تواند کمک شایانی بکند. بنابراین ضروری است ضمن دقت به اهمیت حال روحی دانش‌آموزان، با برنامه‌ریزی‌های خوب و استفاده از ظرفیت‌های تیمی در مدارس بتوانیم موجبات خوب شدن حال آنها را فراهم کنیم.
دراین جلسه مدیران مدارس در رابطه با وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و اقدامات خود در این رابطه صحبت کردند و کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز به تشریح و تبیین شیوه نامه مدیریت فوریتهای روانی - اجتماعی در مدارس پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار