تیم‌‌های نظارتی آموزش و پرورش فارس وارد مدارس می‌شوند

شیراز (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت بازدیدهای وزارتی برای آگاهی از وضعیت آموزش دانش‌آموزان با تشکیل 15 گروه ارزیاب از روز دوشنبه به مدت 4 روز در استان آغاز شده که در روز پنج‌شنبه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌‌های نظارتی آموزش و پرورش فارس وارد مدارس می‌شوند

سعید مهبودی گفت: گروه‌های استانی و منطقه‌ای بازدیدها را تا 8 بهمن‌ماه از تمامی مدارس استان ادامه خواهند داد و باید این بازدیدها در سامانه نظارت و ارزیابی ثبت شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: تا 10 بهمن ماه بازخورد این بازدیدها از سوی اداره کل به ادارات شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهد شد.

مهبودی بیان کرد: نکته مهم در رابطه با این بازدیدها این است که آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاده باشد و دانش‌آموزی از تحصیل محروم نشده باشد.

او افزود: نکته دیگر در رابطه با این بازدیدها این است که دانش‌آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل محروم شده‌اند شناسایی و جذب کنیم.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه معلمان استان فارس با تولید محتواهای مختلف و متعدد و درسنامه های خودآموز به عنوان یک الگو در سطح کشور در زمینه آموزش در دوران کرونا معرفی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار